Dag alle mede-fotografen,
Ik ben even zo brutaal om een beetje reclame voor mezelf te maken. Niet echt reclame, maar ik wil jullie iets vragen.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat jullie allemaal fotograferen. Dus zijn er fotozaken nodig.
En daar gaat mijn vraag over.
Ik doe de opleiding ondernemer-detailhandel, en zit in het laatste jaar. Als 'laatste' opdracht schrijf ik samen met een klasgenoot een ondernemingsplan. Zelf werk ik in een fotozaak, en de vader van die klasgenoot in een andere fotozaak. Prima natuurlijk, zeker als we informatie nodig hebben voor het plan.
Een onderdeel is het marktonderzoek. Zowel deskresearch (info van anderen gebruiken) als fieldresearch (zelf onderzoek doen).
Een stukje van het zelf onderzoeken van de markt is kijken wat de mensen willen en verwachten van een fotozaak. Daarom hebben wij een korte enquete opgesteld uit 10 vragen, waarvan het meeste meerkeuze.
Het zou ons heel erg helpen als jullie even de moeit ewillen nemen om de enquete in te vullen. Zoals ik al zei, 10 vragen, waarvan het meeste meerkeuze. Als jullie dan toch bezig zijn mag je altijd een korte (of uitgebreide) toelichting op je antwoord geven als die mogelijkheid er is.
LINK NAAR DE ENQUETE:
Foto Direct | EnqueteMaken.be
Iedereen alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van de vragen, en als er vragen zijn over onze vragen hoor ik het graag.
Mvg,
Gertjan Onvlee & klasgenoot