Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een mooie koppen! Echt super, wat mij betreft.
En nee hoor, je stoort niet tussen concert foto's.Toevallig zijn een paar fotografen die hier actief zijn ook bezig in de concert fotografie.
Dit draadje is voor mooie foto's die niet modelbouw gerelateerd zijn. En jou foto's voldoen ruimschoots aan die eis!
Wim
@manta: je foto's zijn een beetje te blauw vind ik, nog beetje rommelige composities, maar het kindje in de trein vind ik de leukste.
Die blauwe zweem viel mij ook op, zeker na wat foto's afgelopen zaterdag geschoten te hebben op een meeting met RC auto's. Ik fotografeer dan alleen met de 70-200 en normaal gesproken heb ik dan geen problemen met een blauwe kleur (hier de 17-85 gebruikt). En toen realiseerde ik mij dat ik een maand terug foto's heb geschoten in een zwembad met TL licht, ik had toen de witbalance op kunstlicht gezet en niet meer terug gezet!!!! Dom, dom, dom, dus ook met die instelling aan het schieten gegaan bij de stoomtreindag, op het schermpje van de 60D valt het niet op maar bij thuiskomst op de PC wel degelijk.
Mochten jullie tijd hebben, ik heb een serie op mijn site geplaatst die ik in een moeilijke omgeving heb geschoten, namelijk in het oceanium in Blijdrop.
Ik ben benieuwd naar jullie mening/feedback
Trouwfotograaf TOTAALFOTOGRAFIE | Bruidsfotografie - Trouwfotografie - Bruidsfotograaf
@wim: die eerste vind ik echt teveel van opzij, ik vind het meer een foto vd micro dan de artiest.