Hoi collega vliegers,
Na jaren met kleine schuimpjes gevlogen te hebben, wil ik nu wel eens iets groters. Ik ben sinds kort lid van een club met een prachtig grasveld, dus iets kleins dat vanuit de hand gegooid moet worden, is niet meer nodig.
Nu lijkt een mooie warbird me wel wat: Spitfire, Mustang, Focke Wulf, dat soort kisten.
Mijn eisen/wensen:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...190_Warbird_EPO_1600mm_PNF_EU_Warehouse_.html
De reviews zijn echter niet allemaal positief, zeker niet over het landingsgestel. Iemand toevallig ervaring met deze kist?
Of andere tips voor vergelijkbare kisten? Hoeft niet bij Hobbyking, elke zaak is goed. (Behalve dan een zekere zaak in Den Bosch, daar heb ik slechte ervaring mee
)
Als iemand een tweedehands te koop heeft, sta ik daar trouwens ook voor open!
Na jaren met kleine schuimpjes gevlogen te hebben, wil ik nu wel eens iets groters. Ik ben sinds kort lid van een club met een prachtig grasveld, dus iets kleins dat vanuit de hand gegooid moet worden, is niet meer nodig.
Nu lijkt een mooie warbird me wel wat: Spitfire, Mustang, Focke Wulf, dat soort kisten.
Mijn eisen/wensen:
- Groot, rond de 1.50 m spanwijdte
- Mooi om te zien. Mag echter wel van schuim zijn. Zolang je maar niet vanaf 10 m afstand al ziet dat ie van schuim is
- Intrekbaar landingsgestel. Enerzijds omdat ik dat gewoon een leuk gadget vind, maar minstens zo belangrijk: ik vind het vliegbeeld van bv een Spitfire met ingeklapt landingsgestel ook veel mooier dan met uitgeklapt landingsgestel.
- Liefst ARF, inclusief motor, regelaar, servo's, maar zonder zender en ontvanger. Maar ik sta ook open voor een lege kist waar je zelf motor, regelaar, etc bij moet kopen. In dat geval wordt advies over welke motor/regelaar zeker op prijs gesteld!
- Snelheid is niet de hoogste prio, maar een snelle kist is wel een pre.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...190_Warbird_EPO_1600mm_PNF_EU_Warehouse_.html
De reviews zijn echter niet allemaal positief, zeker niet over het landingsgestel. Iemand toevallig ervaring met deze kist?
Of andere tips voor vergelijkbare kisten? Hoeft niet bij Hobbyking, elke zaak is goed. (Behalve dan een zekere zaak in Den Bosch, daar heb ik slechte ervaring mee

Als iemand een tweedehands te koop heeft, sta ik daar trouwens ook voor open!