Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Duccan zei:Je moet gewoon het goudcontact vullen met soldeertin en daarna een draadje in steken.
hezik zei:S39 = no go als het om electronica gaat. Wat dat betreft heeft Ron dus enorm gelijk.
Valt in hetzelfde rijtje als contactspray, nooit gebruiken, daarmee verwoest je je apparatuur.
Echter, Ron heeft ook wel eens ongelijk.. namelijk met zijn opmerking '60 watt of meer'. Zo'n kachelpook heb je helemaal niet nodig en verwoest ook je apparatuur. een 12,5 Watt boutje voor electronica en een 25 Watt boutje voor dit soort werk. Meer heb je niet nodig.
Hezik, ik heb 4 weken lang met de hand SMD componenten gesoldeerd
Modificeren van een 0-serie van grondwater zuurstof&temperatuur meters. Ik verwachtte knallende hoofdpijn te krijgen maar dat viel wel mee. Echter, na vier weken had ik het wel gezien.Planck_Franck zei:Werkstraf ?Hezik, ik heb 4 weken lang met de hand SMD componenten gesoldeerd![]()
's Ochtends en 's middags een glaasje jajem om stabiele handen te krijgenBruno van Hoek zei:Nee, maar toch...... :roll: iemand van jouw postuur..... :wink: