Hallo Allemaal
Ik heb een HPI Efirestorm nu met een nieuwe motor de LRP 4 turns ( de nieuwe X12 vector van lrp nr. lrp.50702 ) maar deze word ontzetten heet.
met een 23 tandwiel word deze 118 graden en de lippo accu word 90 graden en ontploft bijna.
met een 12 tandwiel op de motor, word de motor 80 a 90 graden en de lippo acuu 60 a 70 graden, en kan ongeveer 12 min rijden op een 5100 7,4 volt lippo accu.
IS DIT NORMAAL OF ........
en dit alles rijd ik op een circuit, dus zeker weinig vol gas.
Ik had een lrp motor er op zitten de 4,5 turns vector oud type maar die werd ook ontzettend heet.
Omdat ik juist een 12 tands geprobeerd heb ( en kleiner kun je bijna niet ) en nog veel te heet word naar mijn mening, weet ik het niet meer.
O ja ik gebruik de lrp regelaar met koeler ( lrp 80750 ) die kan tot 3 turns aan, maar die word niet eens warm, terwijl mijn motor en accu heet worden.
Wie heeft ervaring wat ik het beste kan doen, evt. veranderen.
Ik heb een HPI Efirestorm nu met een nieuwe motor de LRP 4 turns ( de nieuwe X12 vector van lrp nr. lrp.50702 ) maar deze word ontzetten heet.
met een 23 tandwiel word deze 118 graden en de lippo accu word 90 graden en ontploft bijna.
met een 12 tandwiel op de motor, word de motor 80 a 90 graden en de lippo acuu 60 a 70 graden, en kan ongeveer 12 min rijden op een 5100 7,4 volt lippo accu.
IS DIT NORMAAL OF ........
en dit alles rijd ik op een circuit, dus zeker weinig vol gas.
Ik had een lrp motor er op zitten de 4,5 turns vector oud type maar die werd ook ontzettend heet.
Omdat ik juist een 12 tands geprobeerd heb ( en kleiner kun je bijna niet ) en nog veel te heet word naar mijn mening, weet ik het niet meer.
O ja ik gebruik de lrp regelaar met koeler ( lrp 80750 ) die kan tot 3 turns aan, maar die word niet eens warm, terwijl mijn motor en accu heet worden.
Wie heeft ervaring wat ik het beste kan doen, evt. veranderen.