Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eens iets gelezen over het schoon maken van motoren,maar word dit nu gedaan met koelvloeistof of antivries?
Ik heb een aantal dingen geprobeerd. Maar koelvloeistof is het enige wat werkt om verharste wonderolie te verwijderen.
Groet Robert-Jan
Bedankt Robert-Jan, die waarschuwing was ik vergeten te geven in mijn betreffende bericht. Aangepast inmiddels.Ik heb geen ervaring met het schoonmaken met remvloeistof. Maar wel met het knoeien op lak. De lak beschadigd pas dus op met deze rommel...
ik heb wel eens van een club vernomen dat het erg goed gaat in de vaatwasser.
ik heb wel eens van een club vernomen dat het erg goed gaat in de vaatwasser.
Koelvloeistof en antivries zij het zelfde. Ethyleenglycol al dan niet aangelengd met water, zie verder wikipedia.
Koelvloeistof - Wikipedia
Voor het poetsen van de motor onverdund gebruiken. Het kookpunt van Ethyleenglycol ligt erg hoog. Dat is ook zo handig aan het spul... kookpuntverhoger... dus koeling...
Onverdund kook het bij +200 graad... dat is aardig heet... en maakt het mooi schoon.
Ach kom nou toch man
Dit ga je toch niet doen zeker....
Ik zie mezelf al met primus en 200 graden(!) vloeistof in de tuin bezig...Kappen nou hee
Tja je bent een vent of niet natuurlijk!!