Motor stuk?

Hoi,

Ik was lekker aan het rijden en ineens stopt de motor er mee. Hij doet niks meer en lijkt wel vastgelopen. Ik en mijn vader halen de motor uit elkaar, is de wikkeling gebroken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Als er geen goede oplossing is wat is dan een leuk setje van max 100,- dat wel wat sneller gaat dan 14T brushed.

Groetjes,
Christiaan

Een gebroken wikkeling is einde motor... De budget setjes van EZrun zijn inderdaad een goede optie , de 1/10 versies kosten ergens tussen de 50 en 75 euro op Ebay...

Dat zal idd sneller wezen , je gaat er sowieso op vooruit met brushless in alle opzichten..

Minder onderhoud , efficienter en toch meer power en snelheid ;)

Geloof me die EzRun 9T gaat hard zat !

Rijd er zelf al een poosje mee en goed vertand zit er goed gang in :mrgreen:
Nog sneller gaan en ik ben bang dat je je ta05 niet meer onder controle gaat hebben gezien je beginnende rijvaardigheid...

60,00 9T + 35A ESC + Programmeerkaart op Ebay

rij nu met de ezrun setje 9T 60A Esc, 5000mAh 2S lipo in de TA05 gaat als een speer, hou je met je 14T echt niet bij.....

kleine impressie met de flycamone op de neus TA-05

Laatst bewerkt:
Geloof me die EzRun 9T gaat hard zat !

Rijd er zelf al een poosje mee en goed vertand zit er goed gang in :mrgreen:
Nog sneller gaan en ik ben bang dat je je ta05 niet meer onder controle gaat hebben gezien je beginnende rijvaardigheid...

60,00 9T + 35A ESC + Programmeerkaart op Ebay

Posted via Mobile Device

Hmm... aan dat beginners ding zit ook wel wat in. Maar ik wil er niet op achteruit gaan, snapt u?

Maar als je hebt gereden deed hij het niet meer.

Laat hem eens afkoelen en probeer hem nog eens.
en kijk eens naar je koolborstels ;)

Heb ik ook eens gehad ik reed hij stopte er mee en was gloeiend heet.
even aflaten koelen en effe je koolborstels kijken.

9T ga je echt niet op achteruit...

En of een brushless meer vermogen heeft of niet:

1_google_logo.jpg

Is your friend...

Back