Motor stuk?

Eigenlijk echt schandalig dat je nog steeds je stijfkop gebruikt en volhoudt die 5.5t te willen kopen. :roll:
Je post hier 4 pagina's lang allerlei vragen en onzin om dan uiteindelijk toch je willetje door te drijven. Doe dan ook gewoon je eigen zin en start hier niet zo'n onzin-topic.
Of denk je dat wij je iets voorliegen? ;)

Nuja, misschien maar goed ook dat je oude motor het weer doet; dat is mijn inziens de beste en voordeligste oplossing.

Eigenlijk echt schandalig dat je nog steeds je stijfkop gebruikt en volhoudt die 5.5t te willen kopen. :roll:
Je post hier 4 pagina's lang allerlei vragen en onzin om dan uiteindelijk toch je willetje door te drijven. Doe dan ook gewoon je eigen zin en start hier niet zo'n onzin-topic.
Of denk je dat wij je iets voorliegen? ;)

Nuja, misschien maar goed ook dat je oude motor het weer doet; dat is mijn inziens de beste en voordeligste oplossing.

Mijn oude motor is weer stuk er komt dus weer een nieuwe. Maar ik drag vooral he met mijn auto, op lange rechte stukken. Snelheid is bijna het enige wat daarvoor nodig is, en ik weet dat het me een hoop versleten onderdelen gaat kosten maar dan moet ik hem maar zo instellen dat hij niet 100% power geeft ofzo.

Laatst bewerkt:
Tja jongen, je doet wat je wilt hoor. :roll:
Per slot van rekening zijn wij hier allemaal een stelletje leugenaars hoor. ;)

Nee ik weet best dat jullie me willen helpen enzo allemaal trouwens hartelijk bedankt!:D Maar ik snap de logica niet! Waar langzaam kopen als het sneller kan, je kan wel langzaam rijden met snelle motor. En met een 60A regelaar kun je later altijd nog een 9T motortje kopen, met 35A geen 5.5T.

het is voor ons toch veel leuker als hij lekker eigenwijs is, en dan straks vol schaamte toe moet geven dat hij toch beter een 9t had kunnen nemen :confused:

Laatst bewerkt:
De logica snap je niet? :? Laat ik eventjes een voorbeeld geven: vind jij het logischer om in een grasmaaier een kleine motor te leggen die gewoon netjes doet wat hij moet doen of vind jij het logischer om een Hemi 5800cc in een grasmaaier te monteren?

Als je daar de logica niet van inziet, stop je alvast beter met de hobby.

Ps: inderdaad, Araracing; het zal hier binnenkort nog best beschamend worden. :roll: Per slot van rekening doet hij maar wat hij zelf wilt. Voor mijn part bindt hij hem vast aan een Boeing 747. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Kogellagers, aluminium cardanas, aluminium motor mount en een oliegevulde shocks. Dan heb je op zich een erg leuke auto, maar voor het geld van een TT-01 + deze hop-ups heb je al een TA-05 die beter is. Maximaal voor een TT-01 : Rond de 9 à 10t. 9.5 ofzo zal op een TT-01 hard zat gaan.Meer zou ik je niet aanraden.

Bon chance..

Gehopte TA 05 is hetzelfde als TT 01?

Cristiaan kan ook al geen berichtjes lezen. Het staat er toch echt duidelijk in:sleepy::sleepy::sleepy:

Ik snap het maar hier wordt gezegd dat TT 01 een 9T brushless kan hebben, een gehopte TA 05 zou dan toch wel een iets snellere motor aan kunnen dat is wat ik erover denk. Als ik mijn motor heb heb kunnen we kijken wie gelijk heeft.

Maar laat maar bedankt voor de moeite allemaal. En op dit nutteloze topic moet nu echt een slotje.

Als mijn standaard Hpi Sprint 2 een 5.5T aankan, kan jou TA-05 het ook wel.

Rowan

Zoals al eerder vermeld je hebt speling op de snaren maar uiteraard kan die het aan.;) lekkere tip!

Ta-05 is best een degelijke wagen, en kan het brushless geweld zo uit de doos redelijk aan. Ik zou wel andere snaren halen, de standaard snaren rekken al op als ze de brushless set zien.

Back