demarnix
In Memoriam
hi guy's
al een gehele tijd vlieg ik met coolpower 15 procent op men rappie 50
maar omdat ik nu beter aan 20procent optiefuel kan geraken bij ons op de club wilde ik daarvoor gaan
nu mijn probleem
bij de eerste tankbeurt heb ik de motor gestart en hem laten opspinnen
en direct gekeken of de motor niet de warm liep
motor liep idd veel te warm en zo zijnde enkele tandjes rijker gezet
en opnieuw enkele malen geprobeert
ik kwam tot de conclusie dat ik de motor niet koud kreeg zelfs na 20 tandjes rijker gezet te hebben
dus ben ik maar terug overgegaan naar de 15 procent en alles terug als van te voren gezet
nu wat gebeurt
motor start perfect maar draaid verschrikkelijk veel toeren ver boven de vroegere 1850 toeren
niks verandert in zender programma ed
heb overal nieuwe tankslangetjes gestoken (mss hier of daar klein gaatje) maar niks helpt
heeft er dat ook al iemand tegen gekomen
graag jullie reactie erop
by the way motor is een gewone tt 50
heb de test gedaan met men trex600 met tt redline op 20procent nitro en daar was geen enkel probleem
strange
al een gehele tijd vlieg ik met coolpower 15 procent op men rappie 50
maar omdat ik nu beter aan 20procent optiefuel kan geraken bij ons op de club wilde ik daarvoor gaan
nu mijn probleem
bij de eerste tankbeurt heb ik de motor gestart en hem laten opspinnen
en direct gekeken of de motor niet de warm liep
motor liep idd veel te warm en zo zijnde enkele tandjes rijker gezet
en opnieuw enkele malen geprobeert
ik kwam tot de conclusie dat ik de motor niet koud kreeg zelfs na 20 tandjes rijker gezet te hebben
dus ben ik maar terug overgegaan naar de 15 procent en alles terug als van te voren gezet
nu wat gebeurt
motor start perfect maar draaid verschrikkelijk veel toeren ver boven de vroegere 1850 toeren
niks verandert in zender programma ed
heb overal nieuwe tankslangetjes gestoken (mss hier of daar klein gaatje) maar niks helpt
heeft er dat ook al iemand tegen gekomen
graag jullie reactie erop
by the way motor is een gewone tt 50
heb de test gedaan met men trex600 met tt redline op 20procent nitro en daar was geen enkel probleem
strange