Motoren database

Yep ik wou zelf motoren hebben o.a. 13050 maar die moet ik zakelijk hebben.
Toen hebben ze me gevraagd of ik interesse had want ze hadden veel vraag
vanuit Nederland.
 
Nee ik ga nog meer handel doen ben onder anderen bezig met een producent van
control boards. Ik ben aan het kijken of ik frame's van mijn bedrijf ga uit brengen of nieuwe ontwerpen ga maken. Ik ben momenteel de eerste carbon props aan het testen. En ik zit te denken aan een frees service voor mensen zonder cnc. Plannen genoeg zou ik zeggen. Belangrijkste voor mij is dat ik het "hobby" kan en wil blijven doen ik wil niet van de handel afhankelijk zijn, daarom ook geen 100% verhogingen
 
Test deze eens even. Kthnx:
20110830030044135.jpg
 
Nou ik heb hem voor het werk besteld met een 40 inch prop.
Hij wordt klaar gemaakt voor een paramonteur we zijn een regelaar aan het ontwerpen en er komen 14 lipo's als power bron.

Met vier van deze kun je een man dragende multicopter bouwen:rolleyes:
leuk voor woon-werkverkeer.
 
De MT13050 heeft mij 475 USD excl. gekost. Het grote probleem is de regelaar.
Het grappige is dat de MT serie voor multicopters zijn:hammer:.
Maar als het draait zal ik zekers een filmpje op het forum zetten.
 
Mooie prijs, zeker als je die vergelijkt met de grote Hackers en Plettenbergs.

Nu nog een man lifting hexa 8)
 
Ik zou graag de MT2216 900KV eens getest zien.
Ik vraag me af hoeveel rendement je precies wint door de betere lagers en bouw.
Zou dat echt spectaculair zijn t.o.v. goedkopere gelijksoortige motoren?
Zijn de lagers ook echt zoveel beter in levensduur?
 
Out of the box zullen ze al beter presteren oa door betere lagers / ijzer pakket / magneten en wikkelingen, en het verschil wordt met de tijd alleen maar groter omdat slechte (Chinese) lagers heel snel achteruitgaan.
 
Lagers is zeker een heel groot verschil.
Ik heb nu EZO lagers in mijn RC-Timer 2836 motoren gezet, wat is dit een groot verschil met die chinese lagertjes.
Deze lopen zo mooi soepel, gewoon zoals het hoort te zijn met lagers.

Als ik mij niet vergis worden de EZO lagers ook gebruikt in Tiger motoren.

Rendement heb ik echter in minuten geen winst kunnen halen.
 
@Holco
Dan is het juist duur.

A200-6 | Hacker A200 | Motoren

Dat klopt maar ik heb de Hacker geprobeerd maar deze viel tegen.
Hij werd vrij warm en hij mag maar 15 seconden op vol power draaien.
De tiger mag dit 180 seconden. Hij gaat gebruikt worden voor paramonteur, en dan is bij de start die 180 seconden wel genoeg. Ik had ook het idee dat de Hacker niet het vermogen leverde wat aangegeven was. Na 8 vluchten was het zelfs slechter maar dit kwam denk ik omdat hij de vlucht ervoor iets aan de warme kant was geweest:rolleyes:
We gaan nu het regelsysteem op de Tiger aanpassen
Bij ons regelsysteem heb je een power boost ofwel hij gaat dan op de top draaien bij de Tiger 180 seconden.Na de power boost kun je hem 180 seconden niet gebruiken. De "volgas" stand is maar 90%.
 
Back
Top