Beste allemaal,
Ik heb even een vraag over het bevestigen van de motor op de motormount van de TRF417 V5. Als je de motor vastzet met 2 schroeven volgens de manual, dan moet je de meest linkse schroef (van de zijkant af gezien) vastzetten door het gat van de meegeleverde Tamiya-spurgear. Ik wil echter met 48dp tandwielen rijden en met andere verhoudingen, en niet alle spurs hebben de gaten op de goede plek.
Als ik het goed zie kan je de motor dan ook vastzetten met de twee andere gaten in de motormount, die boven en onder zitten (zeg maar de traditionele plaatsen). Het punt is echter dat de bovenste schroef wel erg dicht tegen het topdeck aanzit, je moet het topdeck als het waren iets naar beneden duwen om de schroef vast te zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee, welke van de vier gaten kun je voor niet-Tamiya spurs het beste gebruiken?
Mvg
Marcel
Ik heb even een vraag over het bevestigen van de motor op de motormount van de TRF417 V5. Als je de motor vastzet met 2 schroeven volgens de manual, dan moet je de meest linkse schroef (van de zijkant af gezien) vastzetten door het gat van de meegeleverde Tamiya-spurgear. Ik wil echter met 48dp tandwielen rijden en met andere verhoudingen, en niet alle spurs hebben de gaten op de goede plek.
Als ik het goed zie kan je de motor dan ook vastzetten met de twee andere gaten in de motormount, die boven en onder zitten (zeg maar de traditionele plaatsen). Het punt is echter dat de bovenste schroef wel erg dicht tegen het topdeck aanzit, je moet het topdeck als het waren iets naar beneden duwen om de schroef vast te zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee, welke van de vier gaten kun je voor niet-Tamiya spurs het beste gebruiken?
Mvg
Marcel