Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bv. een 2m F3A brandstofkist zal met gemak het viervoudige uit z'n ontvangeraccu trekken tov. dezelfde kist maar dan electro.
Qua BEC's.. er zijn lineaire en geschakelde. De Lineaire hoeven niet perse galvanisch gescheiden te zijn,
Bij regelaars is het zo dat de becs op de 'grotere regelaars' vaak tegenvallen. Dat schijnt al beter te worden, maar de ervaren rot in het vak zal altijd tegen je zeggen dat je bij dat soort stromen beter een losse regelaar en ontvangeraccu kunt gebruiken
Alles wat je van brandstof naar electro omzet, zal ineens fors minder stroom verbruiken voor de servo's. Dit ligt niet specifiek aan de gyro, maar aan de hele setup. Bij vliegtuigen zie je het stroomverbruik ook bijna dramatisch kelderen.
Bv. een 2m F3A brandstofkist zal met gemak het viervoudige uit z'n ontvangeraccu trekken tov. dezelfde kist maar dan electro.
Ik snap niet waarom een F3A brandstofkist 4x zoveel stroom uit zijn ontvangeraccu zou trekken als een gelijkwaardige F3A elektrokist?
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, ik vroeg alleen maar naar een toelichting omdat ik je even niet begreep.Ten eerste; we hoeven geen discussie hier over te hebben, wat ik post is geen aanname, maar een simpel feit.
Ok dus puur vanwege de trillingen die dus op servo's algemeen invloed hebben, en niet alleen op de gyroservo bij heli's.Reden? Louter trillingen. Onderschat niet de trillingsenergie die een 26cc brandstofmotor veroorzaakt. Al die energie moet worden opgevangen door de servo's. Elke keer bv. dat je brandstofmotor je kist een 'tikje linksom' geeft, zullen je servo's 'm een 'tikje rechtsom' geven.
Zit er op elke servo dan een gyro of iets dergelijks? Een servo kan toch niet op zichzelf tegensturen, enkel de houdstroom kan verhogen lijkt me. Als je dat bedoelt, is het wel een vreemde omschrijving 'tikje rechtsom'.
Zegt de man die in een ander topic de hele theorie rond lipo's er door jaagt omdat hij de ervaring van anderen niet wil aannemen.
Sorry Hezik, 2 maten en gewichten, als jij iets zegt moeten we het zomaar aannemen, en als iemand anders iets zegt val je zijn beweringen aan... da's zwak. Zo kan je niet serieus overkomen hé... Dat zou jij nooit van een ander lid aanvaarden.
Verder zul je merken dat uit de ontvangeraccu veel minder capaciteit gebruikt in vergelijking met de brandstof 90-ers .
Is er sprake van een licentie of van een gezamelijke ontwikkeling?
Misschien dat iemand het weet :?:
Gr, Roy