Mpx parkmaster 3D

• Topicstarter Topicstarter elektroflyer
  • Startdatum Startdatum
ook details van de versterkingen :p
idd mijne ziet ook ferm af, op het vliegen niets aan te merken, vliegt zeeer goed.
toch heb ik het landingsgestel wat aangepast, en die vezelstaafjes lossen soms bij harde snaprols enzo... voor de rest vliegt ie ook nog:p
succes

Verstevigingen:
• glasmat + epoxy:
- hele neus + onderkant tot net voorbij landingsgestel bevestiging
- middenstuk vleugels + middenstuk hoogteroer
- onderkant richtingsroer (+ plastic stripje waar 'ie de grond raakt)
- aansluiting romp/onderstelschuim
• glasvezel:
- 2x overdwars tussen landingsgestel
• koolstof:
- struts bij stabilo
• extra aandacht:
- bij lijmen v/d glasvezel strengen en roerhoorntjes de activator ook goed eronder gespoten

Ik moet eigenlijk nog de voorlijsten van doorzichtige tape oid voorzien, dan kan je nog eens tegen een tak vliegen zonder dat er stukken uit gaan.
Ff kijken of ik ergens een doorzichtige transferrol kan vinden dan kan het naadloos over het rood. Gaat wel lekker glimmen dan maar goed :)

owla serieus verstevigd dan! idd tape op de voorlijst is niet mis, ik heb ook al een paar kappen gehad. wat weegt ie nu vliegklaar van jou?

wow 3cell 2200 ik vlieg maar met 3cell 1000mah, jij kan zeker een 25min vliegen??:p dat verklaart natuurlijk waarom de lipo dwars ligt bij jou:)

Ja, anders moest ik zo'n eind naar achter toe uit gaan snijden.. :)
Nog vergeten te vermelden dat de bovenkant van het batterijvak ook verstevigd is met glasmat aangezien ik de lipo's er altijd tussen klem met een stukje schuim. (en maar 1x een schuivende lipo gehad op 197 vluchten)
Vliegtijd is (met huidige vliegstijl; verbuik de laatste tijd iets meer :D) ongeveer 14 minuten.. maar dan heb ik ongeveer 80% van de lipo gebruikt dus meestal stop ik iets eerder.

nachtvliegen

Zo hij is er klaar voor...... :cool:

30684a7b1a438ab95.jpg

30684a7b1a447c7f3.jpg

30684a7b1a4590a61.jpg

Let niet op de schrale iphone foto's ;-)

Groeten,
Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool dat lijkt mij ook wel wat. Zijn dat van die strippen met led's zo kant en klaar of heb je een paar avonden gesoldeerd........

Mvg,

Bij HobbyCity hebben ze van die kant en klare led-strips.;)

niels

Check. dat zijn ze!!!

Heb net de eerste nachtvlucht gedaan!!
Vliegen stelt niet veel voor, had het moeilijker verwacht :cool:.
Oriëntatie met de verschillende keuren ging goed.

Landen ging super, die witte leds op de neus zijn samen net een flinke zaklamp!!

Groeten,
Jeroen

Heb er verleden week ook besteld in verschillende kleuren bij Hobbycity, 10 euro voor 1 meter van die strips ( 60 ledjes !!!)

Komen op een Zagi :rolleyes:

@ macgyver NL >>> ziet er goed uit hé :smile:

Laatst bewerkt:
Haha, komt er nog een nachtvideo....

Mvg,

Mmm, ik heb nog nooit een video geschoten van mijn vliegkunsten ;), laat staan in het donker.

Het zal er vast wel ooit van komen, dan zal ik hem wel posten (ff mijn vriendin lief aankijken, misschien dat ik haar fototoestel mag lenen).

Groeten,
Jeroen

Tering, ik heb er net een andere motor opgezet, hij is nu echt enorm snel, weet zo even niet meer exact welke maar heb hem vanmiddag bij 4RC gehaald

Check. dat zijn ze!!!

Heb net de eerste nachtvlucht gedaan!!
Vliegen stelt niet veel voor, had het moeilijker verwacht :cool:.
Oriëntatie met de verschillende keuren ging goed.

Landen ging super, die witte leds op de neus zijn samen net een flinke zaklamp!!

Groeten,
Jeroen

Hoi
Deze strips, is dat gewoon plug and "play" of moet je daar ng iets tussen accu en leds zetten, kwa elektronica?

ahja wat is wtb'er? :p

mijn Parkmaster is ondertussen ook klaar en heeft gevlogen...
Vlieggewicht MET lipo 3S 1300 = 480 gram

full

moet hier en daar nog een " final touch" krijgen :smile:

De Set-up :

deze motor >>>http://www.hobbycity.com/hobbycity/...uct_Name=KD_A22-15M_Brushless_Outrunner_Motor
in combinatie met een 18 ampére regelaartje van Turnigy http://www.hobbycity.com/hobbycity/...uct_Name=TURNIGY_Plush_18amp_Speed_Controller

en deze servootjes >>> http://www.hobbycity.com/hobbycity/...371_Micro_Precision_Servo_1.5kg_/_.12sec_/_8g
Deze lipo's http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6308

en een APC 10 x 5 propje

Als ontvangertje : een Spektrum AR 6100 parkfly ontvanger

Laatst bewerkt door een moderator:
Back