Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

En hier is ie dan.
Splinternieuw, MBX6 eco met een Hype 150A ESC en hype 2000kV motor.
Body nog spuiten en 4S hardcase lipo's kopen en we kunnen terug 1/8 knallen :banana:.

6159841508_294c00722f.jpg

6159841778_7e4b7b8e17.jpg

Stewie blij :D!

Laatst bewerkt:
Dat is geen zekerheid eh :cool:.

Maar had redelijk snel spijt toen ik mijn vorige eco verkocht had, dus denk wel dat hij hier een tijdje mag verblijven.
Hoop dat de Hype alphacar set meevalt, maar denk het wel.
ik heb die ESC, maar dan van Hobbywing, in mijn Hot Bodies Ve8 en ik houd van dat ding :D

MBX6 (eco) vs MBX6T

Mannen misschien een rare vraag hier.

Wat is nu het verschil tussen een buggy en truggy?

Ik hoor en lees dat een buggy wat kleiner en gevoeliger is en een truggy makkelijker te rijden en op ruiger terrein.

Maar waarom kiezen jullie nu voor een truggy of buggy?

Je geeft het net aan.

Truggy rijdt makkelijker dan en buggy.
Veel kiezen toch buggy voor de uitdaging en omdat er gewoon veel meer buggy rijders zijn.

Een beetje eerlijke competitie tss vrienden is toch heerlijk. Ik persoonlijk kan veel harder rijden met een truggy dan met een buggy.

Je geeft het net aan.
Een beetje eerlijke competitie tss vrienden is toch heerlijk. Ik persoonlijk kan veel harder rijden met een truggy dan met een buggy.

En dit kan ik bevestigen :) wanneer ga jij terug een truggy halen Stewie ?
dan kunnen wat racen met dat 1:8 geweld, nu Kurtje er ook terug ene heeft ;) where are you:)

Truggy is gewoon hersenloos knallen.
Dat ding heeft geen afstelling nodig, slaat niet om en gaat keihard. Dat heb je wel gemerkt toen ik mijne had :).

Buggy heeft iets meer vaardigheid nodig, maar opzich geen probleem.
Maar heb moeilijkheden om zo te switchen tss wagens.
Afwisselend rijden tss 2 wagens is niks voor mij, dat lukt echt niet.

Ga mij nu dus concentreren op de buggy en zal wel zien voor een truggy. Maar denk niet dat er nog eentje bijkomt, moet ook nog tijd hebben voor de vriendin eh ;).

PS.: Als je een mooie 2dehands ziet, laat dan iets weten :cool:

Voor u is dat mssn hersenloos knallen :D whahaha

Nee truggy stelt zich makkelijker af en is vergeeflijker bij een stuurfout of dergelijke.
Buggy rijdt scherper en heeft een snellere reactie bij afstellingen.
Maar ook in de negatieve zin :D

Kom op Stewie je mist dat geel monster nog altijd :D

Dadelijk mijne eco eens afwerken :)

Bwa, als ik echt ene wou had ik al ene besteld en uiteindelijk zal dat er wel van komen :D.

Maar het is bijna winter en zie nu het nut niet in om nog een 1/8ste bij te kopen (of er moet een goede aanbieding voorbijkomen).
Mss een MBX6T ineenschroeven tijdens de gure winterdagen ;).

*edit*
Body overhandigd aan Wouter, ben benieuwd wat hij ervan maakt :D

Laatst bewerkt:
Back