Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

In 2 reply's verander je al bijna van gedacht :D
Wacht tot je terug die dingen ziet rijden :D hihi
Zal zeker de aanbiedingen bezien :)

Ey en mijne body :D

bwa die gaat toch stuk gereden worden :D whahahaha

We moeten wel met zijn allen nu eens een circuit opzoeken met onze 1/8 modellen eh!

Goh kunnen Helmond eens proberen met zijn allen, of eens met de groep naar Purmerend gaan? Kunnen we om hem in te rijden op Astro rijden eh?

Of de baan bij HK modellbau kunnen we natuurlijk ook eens proberen?

Echt wel diep diep in u mis jij de truggy ! daar ben ik zeker van. wacht tot je ons eens
ziet rijden :) dan gaat het weer beginnen te kriebelen :)

Greetz

Een truggy zou leuk zijn voor erbij, maar verwacht nu ook niet zoveel 1/8ste nog te gaan rijden...
Dus ga eerst zien, als ik na een tijd terug elke week op een 1/8ste baan sta, dan koop ik zeker ene om mee te strijden ;).

Anders lijkt het me overbodig om 2 1/8ste wagens te hebben...

Wat betreft 1/8ste rijden, kga zeker mee!
Voor wat afstelwerk lijkt Helmond mij het handigst. Zitten toch verradelijke bochten in.

*Edit*
Ge moet mij echt eens laten rijden met die tekno V4, lijkt qua opbouw vel handiger :D

Laatst bewerkt:
Gisteren naar Purmerend geweest om ff te rijden. Het weer was ideaal om een nat weer setup te vinden :p

Op 1u30min de afstelling van m'n auto volledig veranderd, de 3 diffs vervangen van olie en de koppelingsveren vervangen. Sleutelen tegen de sterren op en de laatste 15min was het sleutelen met kramp in mijnen arm :p

Auto was perfect en ging super lekker tot m'n zender lipo leeg was in de 20e minuut van de finale -.-

Oh ik zal zeker nog 1/8 gaan rijden ze stewie...
Als we 45 min gemiddeld moeten rijden voor 1/10 (uitzondering Stokrooie) dan wil ik die tijd gerust ook rijden voor 1/8 te rijden :D

Komt goed ze... Kan ik u eens met een truggy achterna zitten, wat een omgekeerde wereld haha :D

@Randy nee nee zullen u zeker verwittigen :)

@SSI das toch echt slim eh met uwe zender :D

@Kurtje: Ja idd, stom voorval maarja.... Zaterdagavond heel laat thuis gekomen. Direct in m'n bed gekropen en nog een dikke 4u geslapen om om 5u op te staan en naar Purmerend te vertrekken. Ontvanger accu heb ik in Pur zelf nog geladen, glowshot was ook plat maar dat kon ik wel lenen van iemand en m'n zender begaf het ook nog :( Hadden we 3 quali's gereden ipv 1 quali, had ik het wel op tijd doorgehad. Maar we hebben 1 quali gereden en toen was ff een hevige bui dus ben ik als een gek beginnen sleutelen om m'n setup goed te krijgen want er stond nog een extreme droogweer setup op van in Oss en daarmee viel niet te rijden op de glibberige baan.

@Randy, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

@SSI, tsss, ge had dat in Merchtem ook al eens aan de hand toen ge zender had laten opstaan :rolleyes:. Om de 2 a 3 keer gewoon lipo bijladen en nooit problemen mee gehad...

@Kurt, in dat geval zal ik gedurende de winter wel eentje ineensteken ze.
Om er in het voorjaar als het weer wat warmer is mee te gaan vlammen.
Wordt zeker ne geel/zwarte dan ;).

Idd totaal omgekeerd, kwil zo geen wheelie trekkend monster achter mijn buggy :(. Zal mij ne pinion 19T ofzo voor de eco moeten aanschaffen :p.

haha uw ineen steken dat kennen we :D
2 dagen en dat ding is aant rijden :D

We zullen wel zien waar we rijden eh, Sint Niklaas is ook een leuk circuit en is ook niet zo ver...

Helmond kunnen we zeker proberen, ideaal om wat in te rijden.

Circuit aan HK Modellbau lijkt me ook wel tof! Net als het circuit in Oberhausen :D

Bouw nu eenmaal graag, als ik begin kan ik moeilijk stoppen...

Circuit van HK ziet er ook goed uit ja, wel hobbelig en schuin :p.
Helmond cava voor ne keer proberen en met een hele groep. Anders is er weinig aan...
Pur vind ik wel nog tof circuit. Oberhausen ziet er gewoon vet uit!

Dan Sint-Niklaas en de Walen eh (als we daar als Vlamingen nog welkom zijn :p).

Eigenlijk zijn er genoeg parcours te doen :banana:

idd als je dat zo bekijkt wel, in de Walen liggen er al een stuk of 2...

Komt zeker wel goed...
Mssn eens met een paar man Sterrebeek wat opknappen en je hebt ook een leuke locatie. Zelfs om met nitro te spelen :D

idd als je dat zo bekijkt wel, in de Walen liggen er al een stuk of 2...

Komt zeker wel goed...
Mssn eens met een paar man Sterrebeek wat opknappen en je hebt ook een leuke locatie. Zelfs om met nitro te spelen :D

das een goed idee, met zen allen daar heen ! tuingerief en Schuppeu :)

Ik zal morgen na het werk eens gaan kijken in Sterrebeek of er nog iets veranderd is :).
Mss de slash meepakken en paar lipotjes leegrijden ;).

Ja doet da Stewie :D

Vorige maal was het toch al mooi gras gemaaid en zag het er toch goed uit... Paar jumpkes bijmaken en mooi vlak maken en we kunnen crossen :D

@SSI, tsss, ge had dat in Merchtem ook al eens aan de hand toen ge zender had laten opstaan :rolleyes:. Om de 2 a 3 keer gewoon lipo bijladen en nooit problemen mee gehad...

In Merchtem had ik gewoon de zender laten aanstaan toen ik hem weg stopte. Dit maal was em gewoon leeg gelopen van veel te rijden de laatste week en ik kon niet meer laden voor de race zelf. Zender stond op 7.6V toen ik hem opzette dus ik dacht dat het wel nog OK was en na 5min in de finale ging m'n alarm af dat ie bijna af was (6.6V) en 15min later viel de zender gans uit :(

Kben de laatste 4 dagen voor de race onverwachts bijna niet thuis geweest, dus khad geen tijd meer om voor te bereiden. Auto stond wel gans in orde, maar de batterijen niet.

Nuja, kheb goed gereden en m'n auto lag ook goed. Ik denk een van de beste auto's kwa setup die dag. Enkel die van Danny ging ook super lekker, dus ik ben content dat ik de setup heb voor de buggycup.

Back