Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

Ik denk dat Gaoske de bocht in het rechte stuk bedoelt. Dus dan zou de servosaver nog strakker moeten?

Idd in die bocht heeft de saver het serieus te verduren.
Ik denk dat mugen zelf 4mm opgeeft en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar altijd boven ga. Als je een goede stuurservo hebt kan hij dit zeker verdragen :)

Ik zit ook tussen de 6-7mm.

Vooral bij de truggy (MARIO HINT :D) ga je dit enorm voelen in het stuur en de constante erin :D

Inderdaad voor de high voltage servo's van Savox

In een buggy zou ik het op een ace ook wel durven, maar de laatste ACE servo's durven regelmatig sneuvelen.

Zijn er uberhaupt betere electro buggy's dan MBX6 eco? Losi 8igh 2.0, HB D8, Associated RC8.2, OFNA Hyper 9e ?

Wat zijn zwakke punten van mbx6?

Zijn er uberhaupt betere electro buggy's dan MBX6 eco? Losi 8igh 2.0, HB D8, Associated RC8.2, OFNA Hyper 9e ?

Wat zijn zwakke punten van mbx6?

Ja, de Tekno EB48 (serieus)!

@ de brushless truggy-rijders, ik zoek nog een servo voor in een 1/8 truggy (werkt op 6v), wat adviseren jullie?

Nou de diffcase hoor ik wel meerdere mensen over. Maar ik denk dat er niet echt een buggy sterker is als de mugen. Ik vind het een lekker stabiele auto en gaat zeker goed op de baan. Vandaag nog 27,6 gereden met de mugen

Vandaag idd 4 heats gereden 3x2de 1x4de gaat lekker zo :). Gemiddelde tijd was ongeveer 30.4-30.5 sec, dus dat ging lekker! Vind mugen ook een top buggy :).

14.5kg is trouwens sterk zat voor een buggy(denk dat de ace zelfs wat meer trekt dan 14.5kg)...Denk dat als je meer dan 20kg neemt dat het niet meer zoveel nut heeft.

Edit: aha een truggy, kijk eens naar de savox 1283sg. Is een goede servo.

Voor de truggy zou ik voor een 20kg gaan, eventueel een 30kg (de zilveren) maar die is wel een tik duurder. Eventueel kan je HV uitvoeringen overwegen en dan ga je ook al snel richting 26/28 kg. Op zich kan je ook met een ACE1015 met 15kg goed rijden, niks mis mee hoor.

Back