Multicopter Café

Wel een leuk systeem als dat echt goed werkt.. Verder vind ik die Kickstarter projecten maar ontzettend duur, je krijgt meestal niet echt geweldige kwaliteit tegen een flinke prijs.

Meestal zijn ze wel redelijk prijzig maar deze vindt ik wel mee vallen en dan vooral de versie "gopro owners" heb je er 1 voor 600 dollar met gimball. Maar zelf vliegen blijft leuker....

Dat is waar. Maar je kunt er weinig mee, hij kan je achtervolgen maar dat moet wel heel goed werken om mooie shots te krijgen en je hebt geen mogelijkheid om er iets anders mee te doen.

@ thijsco: Accu doen ze bovenop uit gemak. Als je de accu onder de quad hangt moet er een landingsgestel onder om niet op je accu te landen en hem te beschadigen.

Het is een KK2.1.5 en ik heb hem op de onderplaat gemonteerd omdat ik denk dat hij dan beter beschermd is. En ik wilde de lipo boven, dat leek mij handiger met het wisselen. Met het KK bord op de onderplaat is de bediening wel lastiger, maar het is te doen.

Aan de PI instellingen heb ik nog niets veranderd. Vandaag heb ik op de multicopter meeting in Soesterduinen een geslaagde maiden flight gehad met mijn quad. :)

Ik heb hem er tussen zitten, zodoende land ik er niet op en kan ik ook makkelijk bij de kk2 om instellingen te veranderen (heb overigens ook de kk2.1.5).
Ik gebruik een 3 cell 3600mAh accu deze past er net tussen, het wisselen gaat dus nog wel redelijk makkelijk.

De meeting is een goede plek voor een maiden! Veel ervaring die je kan helpen.

(*thijsco moet eens een foto van zijn quad maken...)

Gezocht mini quad met accu ik wil er 150 euro voor betalen zonder ontvanger zonder fpv met esc frame motoren en een fc

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja weet ik maar dan moet alles weer uit de usa en china komen duane en zo heb ik allemaal geen zin in

Of gewoon bij Multirotorparts de Flip260, Cobra's en Mantis ESC's halen. Die schijnen allemaal binnenkort weer op voorraad te komen. Naze32 kun je nog uit de UK halen ;)

Bestel alles in buitenland.. 1x bij moeten betalen was pakketje uit usa china komt altijd met laag bedrag er op binnen waar ik daar ook maar bestel

Ja dat wel maar als ik het niet kam betalen moet ik tog iets ik moet gewoon weer vliegen heb al 1 maand niet gevlogen

Weinig kans om er hier eentje onder de 150 euro te krijgen. Het is het een of het ander, snel vliegen met lage kosten zit er niet in zonder een maand te wachten. Geloof me, de flip is zijn geld dubbel en dwars waard. Lekkere power met de cobra's en een naze32 erop.

There will be no shipping from Wednesday June 18th to Friday June 20th 2014. Making 1000 Naze32 is a kind of a full-time job that requires no interruption. Orders will be taken for items in stock and shipped on June 23rd.

:D Ze komen eraan! Genoeg voor nog eens 1000 mini's. Zullen we weer een kleurdiscussie houden :rolling:

Ik heb gisteren een mini quad overgekocht met de cobra 2204 1960kv, esc afro 12a en naze32 acro. Op 3 cell vliegt die helemaal perfect maar op 4 cell als je dan ongeveer 50% gas geeft flipt die hem dan doet die echt een flip in de lucht en komt die vaak op de kop, dus mijn vraag was hoe kan ik dit op oplossen?

Back