Multicopter Café

Ik weet zeker dat Ron van Someren ging glunderen toen hij de titel zag en op punt stond om topic te openen :D. Ik vraag me alleen af hoe groot zijn teleurstelling was toen hij het las :d

hahahaha
ja dat weet ik ook wel zeker

had zijn koppi weleens willen zien: CHITT heeft wielen :rolleyes:

Ik heb deze maar eens besteld om te kijken of ik die op de naze32 aan de gang krijg, lekker compact en 8 gram.:)

64142_1(1).jpg

https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__64142__HKPilot_Micro_GPS_and_Compass_Module_U_BLOX_7_8g_.html

Ik heb net de iCharger 208 gekocht, toplader voor een goed prijsje.
Efuel 30A is ook onderweg omdat mijn omgebouwde pc-voeding uitgefikt is bij het laden van 5000mAh 8s (2 4s lipo's in serie) met 7A laadstroom.:evil:
Je kan deze ook aan de pc koppelen om de laadcurve te bekijken

Ik heb deze maar eens besteld om te kijken of ik die op de naze32 aan de gang krijg, lekker compact en 8 gram.:)
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__64142__HKPilot_Micro_GPS_and_Compass_Module_U_BLOX_7_8g_.html
Ik had deze besteld om eens te testen icm naze32 en het werkt. https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__63696__NEO_6M_GPS_Module_EU_Warehouse_.html
Aangesloten zoals hier beschreven maar dan zonder osd: Setting up Naze32 with GPS and OSD | X-INfERNO.com
En via opentx companion ook in google earth.
RC Groups - View Single Post - FrSky Taranis with OpenTX 2.0 and beyond
Mijn gps geeft via de naze32 en frsky telemetrie geen snelheid en hoogte weer maar als je die in de csv verwisselt met de baro dan werkt dat wel.

Als je model crasht en je weet niet precies waar dan heb je op de taranis in ieder geval de laatste coordinaten waar je kan beginnen met zoeken :)
gps hold en rth heb ik nog niet goed werkende/getest.

Ja dat is voor mij ook een overweging waarom ik hem heb besteld, en als het goed werkt dan zet ik dezelfde spullen ook op een paar van mijn andere multi's.;)

Voor gps hold en rth hoef je het niet te doen. Dat is nog niet feilloos of werkt danwel niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was geïntrigeerd door een filmpje wat HeyUdude post van iemand anders waarin je kon zien hoe hard je ging, directions etc. Als typische Nederlander zijnde natuurlijk geen zin daarvoor te betalen. Dus eens even wezen zoeken. Het kan gratis.

Voor de liefhebbers dus van dashboard data in je filmpjes.
Download Garmin Virb edit. Daarin kan je een custom filmpje selecteren (mp4) wat je bijv van je mobius hebt gemaakt. En daarover custom data, ik heb dit getest met een Garmin Forerunner 201 (~20 eur via marktplaats/ebay) maar kan ook met andere apparatuur (GPX of FIT file nodig).

Je kan kiezen uit 10-tallen templates/gauges/grafieken/overlays etc.

Screenshot (met linksonder speed, rechtsonder map, rechtsboven hoogtes.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Eh de lite werkt niet met de zenmuse h3-3d maar roni heeft die full naza ook te koop net als een zenmuse volgens mij. Ik zou even met hem checken of je de naza lite voor de full naza kan ruilen en wat dan de prijs is.
Heb zelf ook de set en zeer tevreden over voor het filmen, zeer stabiel en makkelijk te vliegen.

Iemand een defecte 600tvl cam liggen? Ik heb een opzetstuk nodig van die cam waar de lens in past!

Een werkende complete cam mag ook ;)
07f9a852add7f9d2722e24f8014a5397.jpg

Het stuk plastik boven de printplaat, de lens zelf hoeft niet perse

Hallo,

ik had even een klein vraagje, dus ik post het maar hier.

Ik zit erover te denken om een 1.3gHz FPV setup te kopen. Alleen moet ik dan de 1.3GHz cloverleaf antenne naast de Naza V2 GPS antenne plaatsen, anders past het niet. Heeft dat dan effect op de GPS of andersom?

Alvast bedankt!

Hallo,

ik had even een klein vraagje, dus ik post het maar hier.

Ik zit erover te denken om een 1.3gHz FPV setup te kopen. Alleen moet ik dan de 1.3GHz cloverleaf antenne naast de Naza V2 GPS antenne plaatsen, anders past het niet. Heeft dat dan effect op de GPS of andersom?

Alvast bedankt!
Dat heeft wel negatief effect op de GPS van de Naza. Maar het verschilt per kanaal van je video zender. Dus gewoon experimenten met de kanalen.

Heeft iemand hier een sony super had 600 tvl liggen voor een schappelijk prijsje maakt niet uit welke lens er op zit alles beter dan mn fatshark cmos 600[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji28]

Back