Multicopter Café

f450 met 9", dan op 4s lipo zou ik zeggen...

Das een tussengeval he.. 8 inch is 3s 10 inch (of was het nu omgekeerd?).. Ik heb nog info gevraagd bij electronicarc waar ik de props besteld had en ze hebben me daar ook 3s aangeraden.

Ik ben daarnet gaan vliegen met de 3S 2350mah batterij. Vliegt wel goed, batterij wordt niet warm, heb alleen niet op de vluchtduur gelet. Nu is hij ook nog volledig onbelast, hier komt nog een landingsgestel en tarot 2D gimbal onder. Dus ik ben aan het twijfelen om misschien naar 3300 mah te gaan. Maar heb niet zoveel ervaring met de 450 reeks

Laatst bewerkt:
8x4.7 op 3s is vliegbaar, maar underpowered (F450 met Möbius + fpv set). 9 inch zal better gaan, maar 4s zal stukken better zijn en kan niet echt kwaad.

451ac2c17a79df22d5e73f7aff71b7ac.jpg
Dat frame ziet er verdacht bekend uit [emoji41]
Hoe gaat het spuiten? Ik moet ook nog even verf halen..

het spuiten van de slotty frames gaat prima , ik zou wel matte lak nemen ;)

deze ook gespoten
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net nog een test gedaan met de 3S 2350 mah batterij maar deze keer met een tarot 2D gimbal en nu vliegt de F450 plots volledig oncontroleerbaar.. hij bibbert en schud enorm en houd zijn positie helemaal niet meer vast. Ik haal de gimbal eraf en weg problemen.. De gimbal is correct ingesteld en staat niet te schudden ofzo.. Dus ik denk dat het zuiver door het extra gewicht is dat het plots niet meer lukt..

Ik heb net nog een test gedaan met de 3S 2350 mah batterij maar deze keer met een tarot 2D gimbal en nu vliegt de F450 plots volledig oncontroleerbaar.. hij bibbert en schud enorm en houd zijn positie helemaal niet meer vast. Ik haal de gimbal eraf en weg problemen.. De gimbal is correct ingesteld en staat niet te schudden ofzo.. Dus ik denk dat het zuiver door het extra gewicht is dat het plots niet meer lukt..

Bij alles wat je aan je frame of setup veranderd moet je je PIDs nakijken

Ik heb het CG nagekeken en die staat mooi in het midden. Ik heb dan ook een landingsgestel waar ik het gewicht mee kan verschuiven zodat deze mooi in het midden ligt.

Nee kan geen kwaad... Een rangetest is altijd aan te raden!

Nb de draden bij je motors zou ik aan de armen vastmaken, zo zijn het voor takken en obstakels net enterhaken ;)

Animated logo voor de flip 260

Gisteren met nieuw intro aan het spelen geweest en daarvoor wou ik het hoverthings logo animated hebben. Kon ik niet vinden dus maar gemaakt.

Voor de liefhebbers een animated logo voor de flip 260, natuurlijk free to use, is immers niet mijn logo :p. als je in je videobewerking zwart als alpha invult dan kan je dit doorzichtig maken.

Voorbeeldje: ik gebruik hem nu hierin

Heb die Meneer van RCTV-UK gevraagd
om een gunst bij zijn keuze bij Video of the week

wilde graag de invalide Ricardo Teixeira uit Portugal in het z:zon:nnetje zetten
hij vliegt met een Speciaal gemaakte FUTABA-zender FPV-vluchten tussen de bomen en over de stranden van Portugal!!!

hij is dus deze week genomineerd (haha) :D en nu kunnen wij zorgen dat er op hem gestemd wordt en hij de Vid of the Week kan winnen..
er is natuurlijk geen prijs ofzo,, alleen maar Roem en ik denk dat Ricardo dat wel verdient heeft ;)
en natuurlijk de mensen die hem helpen ermee:
want als hij crasht kan hij de mini niet zelf halen
en zijn props verwisselen etc etc etc etc etc etc

vindt je dat ook ,, klik dan ff op de video en stem >> VOTE 1 <<
Bedankt alvast allemaal voor de moeite :D:D:D:D:D

YoutubeChannel van Ricardo https://www.youtube.com/channel/UCSFKRrbISnDk8GSKKwTkZ9A

Groet Danny

Heb die Meneer van RCTV-UK gevraagd
om een gunst bij zijn keuze bij Video of the week

wilde graag de invalide Ricardo Teixeira uit Portugal in het z:zon:nnetje zetten
hij vliegt met een Speciaal gemaakte FUTABA-zender FPV-vluchten tussen de bomen en over de stranden van Portugal!!!

hij is dus deze week genomineerd (haha) :D en nu kunnen wij zorgen dat er op hem gestemd wordt en hij de Vid of the Week kan winnen..
er is natuurlijk geen prijs ofzo,, alleen maar Roem en ik denk dat Ricardo dat wel verdient heeft ;)
en natuurlijk de mensen die hem helpen ermee:
want als hij crasht kan hij de mini niet zelf halen
en zijn props verwisselen etc etc etc etc etc etc

vindt je dat ook ,, klik dan ff op de video en stem >> VOTE 1 <<
Bedankt alvast allemaal voor de moeite :D:D:D:D:D

YoutubeChannel van Ricardo https://www.youtube.com/channel/UCSFKRrbISnDk8GSKKwTkZ9A

Groet Danny

Yup had hem al eerder gezien! ik denk dat FPV ideale middel is voor iemand die niet kan lopen om toch wat vrijheid te voelen. Dit soort dingen moeten echt gestimuleerd worden!

Overigens heb ik de midwestrob weer aan het licht gebracht :D

Back