Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat specs:
4 Propellors, voltage 3300 V en vermogen 2x150 KW.
haha .. ja er is veeeeeeeel tekoop inderdaad
ik kan totaal niet LOS vliegen dus ik heb alleen maar FPV minis in me bezit
maar b.v Boris.b vliegt met een BO miniX quad
en die heeft geen moeite met LOS vliegen en het zicht op het kleine frame
alleen je er niet zo mooi een fpv setup inzetten die beschermd is in het Frame
[media=youtube]weA6g0YJkis[/media]
betreft het wendbaarst/stabielst .. dat is eigelijk wel elke frame ( X of H )
ik zou niet voor een TBS of DEADCat gaan omdat de armen niet gelijk staan
je voelt dat met sturen .. stuurt als een motor met een lekke achterband
ik zou voor een Blackout miniH of een Flip260 gaan
en dan de achterste armen met gele tape inpakken voor oriëntatie
Voordeel van een mini-h tov X is dat je iets meer ruimte hebt voor FPV als je dat later toch wilt. Maar ja, de meeste die in deze hobby verzeild raken kopen toch meerdere frames en eindigen met een collectie. Dus dan maakt het niet uit of je eerste frame alleen LoS kan [emoji12]Ik vlieg het beste los met een x frampje gek genoeg. Mini x kan ook een geweldige fpv frame zijn. Binnenkort eens fpv gear erop.
Oke. Ik moet het toch nog leren dus dat maakt dus niks uit.
Er zit wel gemiddeld 50 dollar verschil in het frame dus dan neig je al gauw naar een mening dat de duurdere beter is maar dat is misschien persoonlijk. De flip 260 is nog weer wat goedkoper en ook zag ik een clone van de blackout H voorbij komen op marktplaats....
Ik denk dat ik qua budget sowieso eerst los ga leren vliegen en daarna fpv.
Geen haast met de aankopen dus kan eerst nog een hoop uitzoeken/leren en wie weet komt er nog een goeie deal voorbij.
Btw. om boompjes heen vliegen word hem toch eerst niet hahahah.
Eindeloos heb ik mijn ouders en zusjes gek gemaakt met kleine vliegende Silverlight Picooz helicoptertjes die het geluid maakte van 3 miljoen vliegen...