Multicopter Café

whooooo das un flinke klapper geweest , balen man...

hoop niet al te veel schade , maar ziet er ernstig uit 8O

wats gebeurt???

Nick

Geen rollende beelden ?
En idd spijtig om te zien ja het is nooit leuk om je centjes uit de lucht zien te vallen.

Simpel.........geen distribordje in gebruik hier is alleen maar extra gewicht.
Gewoon draden allen aan elkaar of een quattro esc gebruiken.

Maakt die paar gram zoveel uit? Ben juist bang met direkt aan elkaar solderen dat de kans op koude lassen alleen maar toeneemt. En een bordje is overzichtelijker?

Wie gaan er allemaal opstijgen in Den Haag/Amsterdam deze week? :P

Ik gok het maar niet. Ik wil wel want er komt vliegweer aan maar volgens mij letten ze toch wel streng op. Zeker hier in de Haarlemmermeer. Ik ben dus grounded tot woensdag 18:00 uur.

Ik gok het maar niet. Ik wil wel want er komt vliegweer aan maar volgens mij letten ze toch wel streng op. Zeker hier in de Haarlemmermeer. Ik ben dus grounded tot woensdag 18:00 uur.

Ik ben ook vooral benieuwd hoelang je in de lucht kan blijven op..
En dan bedoel ik niet de accu.. ;)

Maakt die paar gram zoveel uit? Ben juist bang met direkt aan elkaar solderen dat de kans op koude lassen alleen maar toeneemt. En een bordje is overzichtelijker?

+1 daarom op mn hammerhead nano een 36mm bordje. Niet gewogen maar het zal er in het totaal weinig toe doen.

(posted with a tablet)

Wel fijn in het oosten te wonen geen last van die meeting in denhaag ofzo :p, maar t wekt zeker wel nieuwschierigheid op wat er gebeurt als je in die omgeving gaan vliegen.. Een groundstation zou wel makkelijk zijn ff opnemen en als je word neergehaald.. Inpakken en wegwezen:p haha.

Back