Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is m'n hammerhead nano; opgevouwen toch een mooi compacte quad. De bevestiging van de videozender is zo om wat te testen (antenne uiteraard omhoog als ik er mee vlieg). Zo'n 90 graden verloopje en dan evt de antenne er af schroeven is misschien handiger.
![]()
Fpv setup met mobius cam of evt een gopro gaat prima maar geen gimbal oid. Voor de setup met de mobius kan je een extra framedeel kopen waar dan demping tussen zit.
Inderdaad. Al weten we niet of ze niet een vliegplan hebben ingediend...Dit is ondanks de "verboden" vluchten gaaf gemaakt en een soort reclame voor de hobby (*verstopt zich snel)
Een paar van vandaag met gsm cam:Cool. Heb je nog wat beelden ervan?
Hallo allemaal,
Ik ben Eelke Dijkstra 17 jaar en volg dit onderdeel van het forum al een tijdje. Sinds ik in Amerika op het vliegveld een parot drone heb gezien ben ik me in multicopters gaan verdiepen.
Nou heb ik 1 vraagje: Heeft iemand de afmeting van de 4 schroefjes van de dji f550 waar de arm met het frame verbind?
Mvg,
Eelke