Multicopter Café

Ik weet ook niet wat de impact is bij de Lite als je hem wat uit COG plaatst. Misschien werkt het wel. DJI is er in de manual echter wel duidelijk over dus hou ik mij daar maar aan.

ik kon me er niet aan houden bij mijn hexa , en zeker is het beter de mc te plaatsen op de c.g

maar ik merk geen verschil , dat wou ik alleen even melden :D

Mijn dank voor het melden. Maar bij jouw hexa kun je hem ook inderdaad plaatsen waar je wilt. Dat is het verschil tussen de Lite en de andere Naza's. Dat wou ik even melden ;)

Je hebt wel iets speling hoor... een cm tot 1 tot 4 met kleintjes en bij de groten tot 12cm nooit een verschil gemerkt... Hoe groter de copter hoe meer ruimte zeg maar Moet in verhouding zijn zeg maar...... Maar das mijn persoonlijke ervaring!

Je hebt wel iets speling hoor... een cm tot 1 tot 4 met kleintjes en bij de groten tot 12cm nooit een verschil gemerkt... Hoe groter de copter hoe meer ruimte zeg maar Moet in verhouding zijn zeg maar...... Maar das mijn persoonlijke ervaring!

+1 Dat is ook mijn ervaring.

Waar de Naza wel snel last van heeft is afwijking als het CG niet in het midden van de multi zelf zit.

a9esyzep.jpg

Zou het nog te repareren zijn..?:(
Gister harde klap tegen ander fpv'er, zelfde gedachte door de bomen door en toen boem! Vanmiddag even met me neefje Zn metaaldetector zoeken na me antenne die nog spoorloos is :)

De eilandjes zijn er volgens mij af wat ik zag ik was de 2e vlieger we vlogen precies tegen elkaar aan super groot veld en dan raken we elkaar precies haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het nog te repareren zijn..?:(
Gister harde klap tegen ander fpv'er, zelfde gedachte door de bomen door en toen boem! Vanmiddag even met me neefje Zn metaaldetector zoeken na me antenne die nog spoorloos is :)

prullenbak-rijp ..,
heeft een Devil31 ook eens gehad ..nooit meer goed werkend gekregen
hoelang heeft ie zonder CloverLeaf nog aan gestaan?

Richard mocht je je stekker weer vinden, wil ik hem wel proberen te solderen voor je;-) als ik terug ben natuurlijk:-p

Me neefje reageerd nog niet :( moet echt dat metaalzoeker ff gebruiken :D

Ps; niet de stekker maar de hele antenne ven ik kwijt
4uhubyqe.jpg

Ja zag het noem ik het stekkertje hahaha is het toch ook als je er iets mee verbind in dit geval een antenne is het toch een stekker:-)

Vraagje. Ik heb mijn Teleporter V3 setje binnen. Ben er behoorlijk van gecharmeerd. Beeld is stukken beter dan dat ik had verwacht. Met de bijbehorende antenne's gewoon beeld dus. Geen storing. Met de op ebay gekochte antennes geen beeld. Alleen strepen. Uiteraard kanalen geprobeerd op de bril maar kan ik aannemen dat als het werkt met de gewone antennes het ook gelijk zou moeten werken met de circular polarized antennes? Of zie ik dan iets over het hoofd.

13563856525_16687e4fff.jpg

Mischien de 3blads op jd bril gehad? En 4 op tx ik weet niet of dat uitmaakt ?

Laatst bewerkt door een moderator:
@Tolunay
Nah, is een trusted ebay seller die ze aan veel youtubers verkoopt dus dat zal wel loslopen.

@CRG
Volgens de seller maakt het niks uit. Ik heb het wel geprobeerd. Zit beetje te dubben of het nog wat anders kan zijn voor ik ze open maak.

Back