Multicopter Café

Ah de oude goede tijd van de piepschuimpjes........idd toen we oorlogje in de lucht deden konden wij ook nooit elkaar raken was altijd near miss heel de tijd.
Nu met de quads is het bijna alle dagen raak haha.
Tijd om mss weer eens wat schuim bij elkaar te rapen mss......aaah nostalgie is toch mooi.

Schade valt mee Ja Moet alleen nieuwe tx hale en nieuwe,cloverleafs. Hij heeft een kabel doorgehakt van me esc en zitten wat hapjes in me frame en in de prop :D volgende week maak kijken of ik ergens een gebruikte tx ken vinden, kan ik rustig bezig zijn om me frame geheel jello vrij kan krijgen met graupner props want ze zijn wel beter;)

Dan ook even de graupners op de du-bro balancer... ;)
Zij zijn dan wel bijna perfect, maar als je jello vrij wil, dan ontkom je er met graupners ook niet aan... (tis beter om ze sowieso te balanceren)

Heb nu van die hk props, en dan balanceer ik met een asje op 2 wijnglazen. Ze waren goed gebalanceerd., maar op de beelden was het gewoon waardeloos, ik deed stukjes plakband op de props tot ze goed waren, maar ik zag ook dat ze wat eraf schuurde.. Ik moet toch binnekort bestellen weer dan bestel ik gelijk een goeie propbalancer mee :)

Richard bestel gewoon goede props niet die van HK , en je zult zien dat je beeld een heel stuk beter is , en de quad gewoon ook fijner vliegt ;) bijv hq props van multiroterparts kosten ook niet veel..

je laatste filmpje was eerlijk gezegt ook niet om aan te zien , veel te veel trilling ! of rotte motoren en/of slechte props
en geen goede camera bevestiging....

ga daar eens aan werken dan krijg je ook meer plezier in het maken van filmpjes :D

desnoods kom nog eens langs en dan help ik je erbij ;)

Gr Nick

De zomertijden komen eraan, zodra ik goeie props heb en goeie tx kom ik jullie kant wel op ;)

Ik Had nieuwe frame laatst gekocht. Waar rubbers bij zaten voor camera een soort deadcat model :)

oke dat we dat trillen even snel verhelpen :D , heb je bij je nieuw frame ook nieuwe motoren gekocht ?
dacht een x te lezen te hebben , dat je motor lagers niet goed meer waren , misschien ook een redenen dat je zoveel trilling hebt

ps ik heb nog anti vibration rubbers genoeg ;)

Gr Nick

Jeej vandaag de eerste flips gedaan met mn quad en fpv heb geen beelden heb geen cam er op om te filmen maar was best eng haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Een vraagje ik wil een mini gaan maken en wil ff een lijstje maken waar ik alles kan kopen ik zoek zmr 1804 motoren in europa maar ik kan ze nergens vinden :( hebben julie een adresje waar in europa ze te koop zijn?

Oh lekker :( dan heb ik weer kans op invoer rechten en daar heb ik geen zin in heeft iemand hier nog een setje liggen?

Ik heb erbij gevraagd of ze de het aangegeven bedrag onder de 22 dollar wilde houden, daarna geen problemen gehad (ging om 5x zmr motoren)

Ik een keer besteld en meteen douane kosten en 2 motoren waren na 3 vluchten kapot.

Ja, maar jij doet ook niet normaal met die motoren hè, dat geweld wat jij er op toepast :lol:
Misschien zijn ze ook geupdate en had jij gewoon een slechte oude batch, die van mij doen het prima op 3s. Ik heb 1 lipo LOS leeggevlogen en heb een minuut of 6 de hele tijd vol gas gegeven en toen weinig en hard laten dalen toen weer vol gas enz enz. ze waren alleen een beetje heet..

Back