Multicopter Café

38cm diagonaal. Tussen de Flip 360 en de gewone Flip in dus. Onze versie zou in full carbon uitvoering overigens nog minder wegen maar dan kost hij ook meer qua materiaal. Zijn keuzes..

Filmpje van de maiden..

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegt perfect inderdaad. Zit een Naze32 acro in. Is bewust voor gekozen omdat die mooi in het frame past.

We dachten door alle berichten dat het nog een kleine studie zou worden maar de quad vloog gelijk weg op de default instellingen. Plug and play zeg maar..

mooi , ik ga hem gebruiken dadelijk op een 2de mini , nu eerst vlieg uren maken :D en het geld sparen...!!!

genoeg uitgegeven de laatste tijd 8O , moet nog verhuizen enzv enzv..

Nick

PS wat betreft je mobius op de 450 , voldoet een schuimpje niet dan ?
ik gebruik er een van ongeveer 25mm dik op de mini en werkt perfect

zijn je motors zo uit balans dan , kun je ze niet balanseren ?

Ken het probleem. Ben nu van de weeromstuit met twee projectjes tegelijk bezig. Gooi wel wat heli´s in de verkoop :p

haha ik heb nog maar 1 heli , maar die gaat NIET weg (een trex 500pro)

heb wel nog een tarot 680 met alle toeters en bellen , vlieg er eigenlijk nauwelijks mee :(
maar misschien als het weer nog wat beter is , ik er meer mee ga vliegen :p

daar maak je echt strakke beelden mee (voor de mooiere plekjes)

dus voorlopig blijft deze ook nog maar thuis op ut plankje staan...:)

PS wat betreft je mobius op de 450 , voldoet een schuimpje niet dan ?
ik gebruik er een van ongeveer 25mm dik op de mini en werkt perfect

zijn je motors zo uit balans dan , kun je ze niet balanseren ?

Nee gaat hem niet worden. Toen ik zoveel pech had met die regelaars tijdje terug is de 450 twee keer geflipt. Ik denk dat de motoren daardoor uit balans zijn geraakt. Ik ga er verder ook geen tijd meer in steken. Ik kan er vier nieuwe motoren opzetten van betere kwaliteit dan die rctimers. Heb ik gelijk ook niet meer die malle hoge spinners erop.

haha ik heb nog maar 1 heli , maar die gaat NIET weg (een trex 500pro)

Ach ik ga ook niet opeens na 8 fpv vluchtjes de hele heli vloot verkopen. Daarvoor ben ik te lang bezig geweest met heli's. Maar ze hoeven ook niet allemaal te blijven. Sowieso gaat de Mini Protos er nooit uit. Dat is mijn favoriete heli. Het Blade spul kan er wel uit. De 300X staat al te koop. Daar vlieg ik eigenlijk nooit mee.

ik ook :D

images

Back