Multicopter Café

Kent iemand goede step down regelaars voor accu's? Als ik bv van een 6s voltage naar een 4s wil met behoud van Max Amp/C-rating, kan dat dan?

Ik heb een zooi 3s accu's die ik in serie naar 4s wil krijgen.. mocht dat toevallig kunnen :)

Of op 4s. ;)
Want je vraagt veel vermogen, dus komt er serieus gewicht bij.. Als het om de voeding van de cam gaat is de pololu genoeg..

Ondanks de gekte rondom de Sunnysky X2204S motoren zijn er toch nog mensen geweest die gereserveerd hebben, maar uiteindelijk niet gekocht. Ik heb ze vanmorgen dan ook gewoon weer in het digitale schap gezet. ;)

Ik zag het inderdaad, begon meteen te twijfelen, wachten op cobra 2300kv of toch sunny's.

Hij vliegt boven een fontein.....dus dat valt wel mee en als hij land komt hij van het fontein naar de rand waar een vriend hem uit de lucht plukt. Of het verstandig is....nee maar om dit nou roekeloos vliegen te noemen gaat wat ver. Maar als hij controle over de Quad kwijt raakt heeft hij een probleem maar dat kan je ook hebben als je buiten een veld naast je dorp of stad vliegt natuurlijk.

Back