Multicopter Café

Ah ok. Maar dan moet je wel zelf die rukpennetjes erop solderen. Ook geen pressure sensor. Enige voordeel is dan de maat t.o.v. de KK2.

Ik kan redelijk stekkers solderen maar klein spul is gedoe. Ben bang dat ik dan het bordje kook :) Ik hou je aanbod in gedachten ;)

Ja natuurlijk ........en dan moet je die andere sensor niet vergeten waarmee de Naze een raketaanval kan lanceren eens je op levelmode vliegt.
Maar je moet zoiezo even op je dji origineel frame een sticker plakken waarop staat 'THIS IS NOT A FUCKING DJI FRAME" en dan werkt Naze gewoon wel. Want die sensor leest dan die sticker even voor je in.

Wil dus gewoon even zeggen dat je niet alles moet geloven wat er op het net staat hoor.
Genoeg mensen met een dji of clone ervan vliegen met een Naze.

Misschien moet ik een apart topic aanmaken maar vooralsnog even hier.. Ik ben dus aan het lezen en zoeken om een mini samen te stellen. Frame weet ik nog niet. Er zijn diverse 250 modellen.
Wel ben ik de electronica al aan het uitzoeken. Ik ga geen vermogen uitgeven dus ik kom nu uit op..

- Naze32 Acro (althans ik denk dat ik mij om heb laten praten :p).
- 12 amp simonk esc's (waar ze op voorraad zijn).
- RCX 1804 2400kv

Frame zoek ik nog uit dus. Maar wil wel alvast de electronica gaan bestellen. Dan heb ik dat alvast in huis..

Ik zou sowieso alleen op 3S vliegen. Ik heb een bult 3S 1300 Mah liggen.. Ik dacht ook dat meestal 3S werd gevlogen op die Mini's..

Ja ;-) Ze zijn lekker goedkoop maar ze gaan wel eens kapot, sneller dan anderen. Zijn plaatjes hier van iemand die ze na een paar vluchten zwartgeblakerd terugkreeg :)

Het zijn inderdaad niet de beste mini motoren..
BorisB heeft er 1 uitgefikt.

Als je er een beetje een harde crash mee maakt, bijvoorbeeld zoals ik laatst vol tegen een paal aan dan raken de magneten los van de flux ring en kan je ze gaan lijmen:p Heb contact gehad met myrcmart en hun sturen mij vervangingsdelen voor de kapotte motors..

Ik ga even kijken. Ik ben met iemand anders bezig zelf een frame te ontwerpen. Dat is dan geen 250 sized maar een 280 sized. Tikkie groter maar is dan optioneel ook opvouwbaar. Dan ga ik andere motoren nodig hebben. We gaan sowieso wel een Naze32 acro erop zetten..

13413184664_8632001b27_c.jpg

Ziet er gaaf uit alleen beetje fragiel met motor steunen zo denk ik.. Je kunt beter een goeie copie van de blackout mini H maken (cloneout of hammer mini)

Ik zou sowieso alleen op 3S vliegen. Ik heb een bult 3S 1300 Mah liggen.. Ik dacht ook dat meestal 3S werd gevlogen op die Mini's..
Is dat niet een keuze icm de kv waarde van de motoren (net als met heli's)?
Zelf vlieg ik met 2s1300 en 2s1500 op de hamerhead met 3100kv en 5inch gemfan maar die is met sub 400gr ook lichter dan menig andere mini als ik dat zo lees. Er zit echter (nog) geen damping plate en mobius cam op. Een 3s setup met lager kv motoren kan ook en schijnt iets meer vermogen te kunnen leveren, hoewel ik de huidige setup ook met 3s kan vliegen maar dan wellicht niet al te veel vol gas.
Afgelopen dagen heb ik er ook weer met veel plezier mee gevlogen; snel en laag over paden, tussen bomen en struiken door manoeuvreren en zo nu en dan ff de hoogte in. Bij het duiken wil die dan wel wat uitbreken dus dat is opletten en niet over die grens gaan. Mischien is het nog te verbeteren met pid tuning.

Dat ontwerp heeft toch ook veel weg van : http://fpv-community.de/showthread....icklung-Hammerhead-Nano-klappbarer-Nanokopter dun h frame, (carbon) buis en die scharnierpunten. Als de motor bevestiging kan draaien is dat met een crash toch niet nadelig. Ik zet ze liever weer goed dan dat de motoren die kracht moeten opnemen.
(posted with a tablet)

Back