Multicopter Café

Wij hebben ons een beetje laten inspireren door dat gestunt van Warthox in combinatie met die race FPV filmpjes. Zodoende kwamen we uit op het frame 2 posts hierboven.. Voorop zit een clean plate. De maat van de quad is iets kleiner dan de Warthox.. Dat is 30 cm en ons ontwerp is 28 cm.
We gaan hem vliegen op in eerste instantie 3S en dan 22xx 1000 kv motoren denken we. Met 8x4.5 props..

mwc quad // mini cp on Vimeo

En ja in ons ontwerp draaien de motoren weg bij impact.

Ze hebben inderdaad een goede klanten service wat betreft vervangingsonderdelen! contact met hun verloopt soepel.

Hopelijk zijn ze niet weer in een dag uitverkocht. Kan ik ook 4 stuks bestelle :D

Whitespy is prima natuurlijk
Maar de verzendkosten en de import douane maken het geheel duurder dan een NL winkel die ze binnenkort dus ook weer krijgt naar ik vermoed

Inmiddels de electronica besteld voor het projectje. Zal wel even duren voor alles binnen is (Naze32 acro, esc's, motoren). Hebben we tijd om het frame te gaan maken.

Die japanners kunnen anders toveren, de laatste keer was een pakketje uit belgie langer onderweg :D.

Naze zal wel vlot binnen zijn. De motoren zullen wel week of 3 duren. Er worden twee quads gemaakt. Eentje voor mij en eentje voor degene met de CNC bank. Identieke electronica erop. Er wordt eerst een proefmodel gefreesd van goedkoop materiaal om te kijken of alles klopt en past.

even een vraagje hé, ik heb nu sinds gisteren naza m lite, gisteren het in me quadcopter gezet, vandaag gevlogen met fpv maar me quad wilt steeds naar achteren bijv. als ik beetje snelheid probeer en dan de sticks los laat remt die heel hard en gaat die naar achter vliegen hoe kan ik dit oplossen want het vliegt zo echt vervelend.

en hoe kan je in manual mode goed laten vliegen want als ik hem daarin zet dan als ik bijv. naar voren stuurt gaat die hard naar voren en blijft die naar voren vliegen. zeg maar ik krijg een schommel effect

dat schommel effect in manual mode veroorzaak je denk ik zelf, je overcorrigeert waarschijnlijk als ie hard naar voren gaat, trek je naar achter en gaat ie iets te ver waardoor hij weer naar achteren vliegt enz enz.

even een vraagje hé, ik heb nu sinds gisteren naza m lite, gisteren het in me quadcopter gezet, vandaag gevlogen met fpv maar me quad wilt steeds naar achteren bijv. als ik beetje snelheid probeer en dan de sticks los laat remt die heel hard en gaat die naar achter vliegen hoe kan ik dit oplossen want het vliegt zo echt vervelend.

en hoe kan je in manual mode goed laten vliegen want als ik hem daarin zet dan als ik bijv. naar voren stuurt gaat die hard naar voren en blijft die naar voren vliegen. zeg maar ik krijg een schommel effect

:D toch maar terug gaan na kk bordje;)

Back