Multicopter Café

Geweldig dit, heb zojuist mijn eerste vlucht gehad met de Flytrex, de black box zegmaar. Wel leuk om terug te zien hoe ver je gevlogen hebt, hoe snel, hoe hoog.. Gewoon de hele route. En open je de vlucht gegevens in Google Earh, dan zie je ook nog eens een 3D model van je vlucht terug ook! :D

Vlucht1_zps6ea61bb4.jpg

Duration: 17:55 (2 3S 5000mAh accu's waar ik al eerder 6 minuten mee had gevlogen)
Travel: 3,9km
Max Distance: 406m
Max speed: 58,8 km/h
Max ascent: 214m
Max altitude: 219m

Oeh Jaloers!! Vorig jaar op Curaçao gezeten, wat een verademing daar, heerlijk!
Niet vergeten de duikbril op te zetten als je het water in gaat daar, dan gaat er nog weer een hele andere prachtige wereld voor je open!

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik kan mijn naza m lite niet armen terwijl ik er gewoom mee gevlogen heb die dag daarvoor

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het al opgelost maar net gevlogen in attitude mode wil als ik de sticks los laat naar achteren hoe kan ik day oplossen moet je naza dan naar voren of achteren ?

Als de naza weer precies op de plek zit waar hij oorspronkelijk zat zou het niks mogen uitmaken. Waar heb je hem opnieuw mee vastgezet?

advanced imu kalibratie uitvoeren , het heeft niks te maken hoe je naza zit ;)

bij mijn Hexa zit de naza aan de voorzijde , dus ver van het midden en het ding vliegt perfect :D

Ps ook checken of er geen trim actief is , en als in de naza software de sticks mooi center staan.

Laatst bewerkt:
Zender calibratie nog eens uitvoeren

Of als het niet anders kan de RX resetten en opnieuw instellen
Alle trims op nul

Hoe kan dat opeens veranderen?

Mmmm, als ik mīj niet vergis maakt dat bij de Lite wel uit..

dat zou kunnen , ik heb de Naza M op de Hexa

het beste is natuurlijk te plaatsen op de C.G voor optimale resultaat

maar het ding meet gewoon de hoeken lijkt mij....level is level

ik zal eens kijken :p , ik heb in iedergeval dit niet aangegeven bij mijn naza M en het ding vliegt super :cool:

foto had ik eigelijk moeten draaien , maar je ziet wat ik bedoel ;)

full

ps en waar kan je dan instellen waar je de naza hebt gemonteerd ? kan er niks over vinden.

wel staat bij de naza light het volgende
3.
When MC mounted, try
your best to mount the MC at the center of the frame, and do not mount the MC
upside down. Make sure MC is parallel to the aircraft horizon, so as to prevent the aircraft from drifting in
horizontal direction

hier haal ik uit , dat de naza waterpas tov het frame moet worden gemonteerd om horizontaal driften te verkomen
.

Back