Multicopter Café

Bingo!

kruisvlieger4.gif

heb ik wat gewonnen ? :D

Vandaag bericht gekregen dat de Blackout Mini H ARF bundel met de post mee is gegaan! :D Valt me nog mee. Ik had gedacht dat ik nog wat langer geduld had moeten hebben. Langzaam aan stromen de pakketjes met onderdelen binnen.. Altijd leuk :D
Ben benieuwd wanneer ik weer aan het bouwen kan!

Naze32 verdorie uitverkocht..

Hopla. RCTimer eruit. DJI erin en al mijn vibratieproblemen zijn voorbij.. Ik ben een gelukkig mens. Nu moet alleen de wind nog zakken en dan kan ik trillingsvrij fpv-en.

Liefst ren ik nu naar het veld maar het waait als de neten hier. Zal denk ik na Pasen worden. Ik zie dat de wind dan gaat zakken en ik heb dan tevens de paasborrel verwerkt.

Het volgende filmpje van mij en van JaZMaN251 was eerst bedoeld als een kleine parodie op Boris.B zijn laatste filmpje.
Het is uiteindelijk wel iets leuk geworden moeten we zeggen.
Ik zou zeggen geniet ervan.

Laatst bewerkt door een moderator:
In navolging van de realityreeks van Boris, is nu ook de actieserie 'The FPV-Team' gestart.

Enjoy!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol..

Vraagje over plastidip: er wordt speciale isolerende plasti-dip verkocht, maar alleen in zwart. Begrijp ik goed dat de roze- en goudkleurige plastidip naast hun respectievelijke snelheidsverhogende en stabiliserende kwaliteiten ook niet geleidend c.q. isolerend zijn?

Oftewel: kan ik mijn printplaten waterproof maken met normale plastidip?

sent from a mobile device

Back