Multicopter Café

Is er trouwens iemand die zowel de Taranis als de Futaba 9C kent?

Hoe is de kwaliteit van de gimbals enzovoort.

Mijn 9C heb ik al bijna 10 jaar. Hoewel het een fantastische zender is merk ik toch aan de kunststof behuizing dat hij wat ouder word. Daarnaast wil ik wel eens een zender waar de telemetrie al ingebouwd zit.

Ik ben een beetje bang dat de Taranis qua 'look and feel' tegen gaat vallen als je al verwend bent geweest met een goede Futaba zender. Wellicht is dat gevoel ingegeven door de prijs van de zender. Voor iets meer dan € 200,- heb je al een zender inclusief koffer en 8 kanaals ontvanger. Dan verwacht je haast een mindere kwaliteit.

Ga je je 2e plek in Antwerpen verdedigen? Zo ja, kun je die van mij eens proberen.

Ga je je 2e plek in Antwerpen verdedigen? Zo ja, kun je die van mij eens proberen.

Neem maar mee. Ik wil die ook even voelen :D. Als je een extra ontvanger hebt die ik snel kan inprikken op mijn mini X acro quadje kan ik die meteen goed testen :D

Aangezien het mijn enige zender is gaat hij zeker mee haha. Heb de ontvanger voor mijn volgende project al klaarliggen, dus zal die ook meenemen.

weet iemand of de FRSky D4R-II ontvangers ergens in de EU verkrijgbaar zijn? De Belgische dealer is al tijden out of stock.

Ik heb net wat D4R-II ontvangers bij Robotbirds.com in Engeland besteld. Die hebben ook een hele nette prijs voor de Taranis. Maar ja die ga ik eerst maar eens real-life bekijken voordat ik op de koop knop druk :)

Heb gister 4 nieuwe motoren gekocht.. Maar na 1 minuut hoover worden ze super heet.. 1800kv. Op 10amp esc, geen goeie combinatie? Of kan het wel?

Back