Multicopter Café

Zelf zat ik ook te denken aan zwart met witte wespen 6 kantjes zeg maar (kom ff niet op de naam )

Laatst bewerkt door een moderator:
kun je makkelijk met sticker doen ;)
gewoon zwart stickervel kopen en mooi uitsnijden met chirurg mesje
erop plakken en ff HOT Föhnen !!!!

als je er genoeg van hebt ... gewoon eraf trekken!!

Ik ga het denk doen met edn oud vis net dat ik er over heen trek

Ik vind niks:D
uhypegep.jpg

Ik sta hier weer als iemand langs kom stop ff dan, dan rij ik erachteraan

Mwa niet zo van onder de indruk het grootste nadeel vind ik bij de mijne hij ken net niet het bos in

Nog weer even wat gespeeld met de PI gains... wat een klotewerk, en ik kan nog maar amper vliegen.

Goede morgen ,

Mijn naam is Joop, ben 75 jaar en woon 25 jaar in Noorwegen.
Het is ongeveer 45 jaar geleden dat ik een zender in mijn handen had ( ik heb hem nog steeds ) en wat gebouwd en gevlogen .
Ik knutsel nog steeds maar niets met besturing.

De multicopter leek mij wel wat om eens opnieuw te starten ?????

Ik heb het een en ander gekocht op het forum zijnde een multicopter, een zender, verschillende accu's en lader +++++

Nu was er wel wat defect achteraf zolals een accu en een ontvanger met beeldscherm maarja zo gaat dat.
Ikheb wat hulp nodig met de zender en de naza ik heb al wat gevraagd via een pb maar dat lukt niet, het forum is zo vol met informatie ( heel fijn ) maar ik weet niet waar ik dat soort vragen moet stellen mischien lukt het op deze manier.

Groet van Joop

Ligt eraan. Als hij 2 uur heeft geladen op 1c heeft hij lang liggen balanceren en dit telt hij ook mee.
+ nog wat laad verliezen.

Goede morgen ,

Mijn naam is Joop, ben 75 jaar en woon 25 jaar in Noorwegen.
Het is ongeveer 45 jaar geleden dat ik een zender in mijn handen had ( ik heb hem nog steeds ) en wat gebouwd en gevlogen .
Ik knutsel nog steeds maar niets met besturing.

De multicopter leek mij wel wat om eens opnieuw te starten ?????

Ik heb het een en ander gekocht op het forum zijnde een multicopter, een zender, verschillende accu's en lader +++++

Nu was er wel wat defect achteraf zolals een accu en een ontvanger met beeldscherm maarja zo gaat dat.
Ikheb wat hulp nodig met de zender en de naza ik heb al wat gevraagd via een pb maar dat lukt niet, het forum is zo vol met informatie ( heel fijn ) maar ik weet niet waar ik dat soort vragen moet stellen mischien lukt het op deze manier.

Groet van Joop

Beste Joop,

Wat leuk om weer opnieuw te beginnen! Multicopters zijn erg leuk om mee te vliegen! En in Noorwegen kun je vast prachtige filmpjes en FPV vluchten maken :D Ik weet zelf niks omtrent Naza, dus daar kan ik niet mee helpen. Vragen kunnen overal gesteld worden, ik zou een topic aanmaken en daar de specifieke vraag stellen. Er zijn hier veel mensen die met vragen omtrent Naza goed kunnen helpen!

Back