Wordt tijd dat de multi's met curare worden ingesmeerd. 
En voorzien worden van prikkeldraad.

En voorzien worden van prikkeldraad.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na mijn crash met de f450 zou ik hem graag willen upgraden naar een octocopter. Volgens dji is het mogelijk om de F1 en de F2 poorten te gebruiken voor de zevende en de achtste motor. Heeft iemand hier ervaring daarmee?
Het gaat hier om de naza-m v2
Na mijn crash met de f450 zou ik hem graag willen upgraden naar een octocopter. Volgens dji is het mogelijk om de F1 en de F2 poorten te gebruiken voor de zevende en de achtste motor. Heeft iemand hier ervaring daarmee?
Het gaat hier om de naza-m v2
Hallo allemaal, begin van het jaar zat ik in het speedboten forum, maar ben nu overgevlogen. Zie hier het resultaat
![]()
Hallo ik wou ff weten hoe ik moet uitrekenen hoe ik moet uitreken hoeveel amp mijn accu kan geven want ik wou mijn setup op 6x4.5 laten draaien met 2300 kv cobra en 12 amp esc ik had gehoort als je accu niet meer dan 12 amp per motor kan geven dat mn esc niet door kunnen branden wanr offiecieel zou die setup 18 amp per motor trekken vol gas
Mvg mitchel
Ik veronderstel even dat je dus met 3s vliegt, dan kom je inderdaad op 18A uit bij full throttle:Hallo ik wou ff weten hoe ik moet uitrekenen hoe ik moet uitreken hoeveel amp mijn accu kan geven want ik wou mijn setup op 6x4.5 laten draaien met 2300 kv cobra en 12 amp esc ik had gehoort als je accu niet meer dan 12 amp per motor kan geven dat mn esc niet door kunnen branden wanr offiecieel zou die setup 18 amp per motor trekken vol gas
Mvg mitchel
Als je accu het gevraagde vermogen niet kan leveren heb je dus minder vermogen èn je LiPo wordt warm/zal snel slijten. Het voltage zal ook inzakken, wat andere electronica in de problemen kan brengen (FPV cam) Maar je motoren en ESCs gaan er niet kapot van. Die hebben gewoon een rustig dagje.Ja ik heb die van menno die esc accu 1300 25 30 c dus als ik geen 20 amp neem gaan mijn esc en mischien de motor ook naar de eeuwige jachtvelden?
Ik denk dat je het met die ESCs wel redt, als je niet zoals Metal Danny vliegt. Heel veel mensen vliegen jouw config met 12A ESCs en gokken dat een ESC een keer defect raakt. Als je meteen disarmt/spanning er afkrijgt heb je weinig kans op schade (aan de motor)Ja ik Vlieg nu met 5x4 maar ben een beetje teleur gestelt van de trusht dus als ik met 6x4,5 ga vliegen dan moet ik 1 nieuwe esc 2 andere accu's?