Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die krijg je bij iedere cam 1 extra minstens. Daarnaast bestel ik er meestal nog een erbij bij iedere shipmentHet servo stekkertje en een crimptool heb ik wel, enkel dat plugje wat in de Sony HAD CCD 600 gaat niet, en dat is zo klein dat je dat niet kan crimpen volgens mij..:-?
Is het niet hetzelfde als een balansstekker?
Ja zit een apm in kan je bijv. via je mobiel follow me mode dan volgt die achter je aan, en bijv. Waypoints maar zal natuurlijk nooit zelf vliegen hij heeft jouw commando nodig[emoji100]Waaw haha. Drone die zichzelf automatisch vliegt....?
Nee, helaas veeeeeel kleiner..(20cm 4pin 1.25mm to 2.54mm Servo Cable)
Ik had ze vrij snel al extra besteld maar of ze zijn zoek of nog onderweg, paypal claim is al ingediend maar daar heb ik nu niets aan, ik kan in noodgeval de stekker van de instelkabel wel aanpassen en daar een servostekkertje aan crimpen maar ik heb liever een originele, dus een kabeltje met dat witte 4 polige mini mini ding is al goed, de rest kan ik er wel netjes aan zetten.![]()
Heeft iemand nog een videokabeltje over?
Ik heb ze besteld op 14-10-2014 maar helaas..![]()
Een quadcopter koop je tegenwoordig gewoon bij Bever sport
![]()