Multicopter Café

Standaard versie zonder het buiten randje kan je klem zetten tussen het frame. De mini zal je wat voor moeten maken denk ik.

Ik heb het even gemeten, en in mn frame (m4 van slotracers) heb ik gaatjes in de cam plate voor een 28mm cam. Dan past alleen de kleine erin.

Die ebay mini frames worden ook steeds goedkoper, ik heb alleen wel het idee dat de kwaliteit te wensen over laat.
2014-11-25163939_zps782fd2b7.jpg

2014-11-25164031_zps04dfb74f.jpg

De m4 mini is gespoten [emoji4] [emoji4]

Het resultaat:

6fbc3cf86d5ffa11de0765f249d40269.jpg

Ben er erg blij mee.
Het spuiten is nog best goed gelukt (eerste keer). En dat met een spuitbus van de action van 3 euro [emoji2]

Het servo stekkertje en een crimptool heb ik wel, enkel dat plugje wat in de Sony HAD CCD 600 gaat niet, en dat is zo klein dat je dat niet kan crimpen volgens mij..:-?

Het servo stekkertje en een crimptool heb ik wel, enkel dat plugje wat in de Sony HAD CCD 600 gaat niet, en dat is zo klein dat je dat niet kan crimpen volgens mij..:-?
Die krijg je bij iedere cam 1 extra minstens. Daarnaast bestel ik er meestal nog een erbij bij iedere shipment :).

Is het niet hetzelfde als een balansstekker?

Nee, helaas veeeeeel kleiner..;) (20cm 4pin 1.25mm to 2.54mm Servo Cable)

Ik had ze vrij snel al extra besteld maar of ze zijn zoek of nog onderweg, paypal claim is al ingediend maar daar heb ik nu niets aan, ik kan in noodgeval de stekker van de instelkabel wel aanpassen en daar een servostekkertje aan crimpen maar ik heb liever een originele, dus een kabeltje met dat witte 4 polige mini mini ding is al goed, de rest kan ik er wel netjes aan zetten. :yes:

Nee, helaas veeeeeel kleiner..;) (20cm 4pin 1.25mm to 2.54mm Servo Cable)

Ik had ze vrij snel al extra besteld maar of ze zijn zoek of nog onderweg, paypal claim is al ingediend maar daar heb ik nu niets aan, ik kan in noodgeval de stekker van de instelkabel wel aanpassen en daar een servostekkertje aan crimpen maar ik heb liever een originele, dus een kabeltje met dat witte 4 polige mini mini ding is al goed, de rest kan ik er wel netjes aan zetten. :yes:

Cam open halen witte plugje er afhalen en de draden direct er op solderen gaat niet los zo'n plugje wil nog wel eens los gaan;-)

De fpv camera zit niet op een mini maar op de Sky-Hero Little, die vliegt met een Naza dus dat gaat allemaal niet zo wild en op een stekkertje doe ik meestal een druppeltje hotglue.

Ik heb er inmiddels alweer 10 besteld op eBay en ik heb nog een kabeltje gevonden wat bij een GPS antenne zat, ik moet enkel nog even een servo-stekkertje crimpen vanmiddag.:)

Back