Multicopter Café

Gopro 5 press leak:
b831c6f090cfa46a9d3fe3644f7f5b0e.jpg

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Werpt toch een goed licht op de hobby. Hoe kun je het beste afremmen in een parkeergarage? lijkt me ook leuk om daar eens te vliegen maar het plafond zit zo laag :D

vol gas nik achteruit en dan met het gas geven op levelhouden.
ik neem aan dat je niet in 3d mode staan in een garage.
ff buiten proberen een nood stop gas geven is de drift er uit halen en hoogte houden met bril op is dit erg lastig.

Deze week drone week bij man bijt hond.
Gisteren filmpjes maken met speelgoedquadjes.
Vandaag (als ik de voorfilmpjes moet geloven) de aflevering bij DroneZone Breda.

is er al iets bekend over de nieuwe levering van de ztw a series 20a op mrp?
ben een bo aan t bouwen.. moet alleen t frame zelf en de esc's nog.

http://www.blikopnieuws.nl/2015/gemeente-emmeloord-gaat-schijters-te-lijf-met-drone

''De afgelopen jaren is gebleken dat het opsporen en vervolgen van hondeneigenaren die zich niet aan de regels houden, lastig en arbeidsintensief is''. Om die reden wordt door de gemeente een drone ingezet die gaat toezien op het ''schijtgedrag''.

De drone wordt op afstand bediend door de buitengewone opsporings-ambtenaren (BOA’s) die daarvoor tevens de beschikking hebben gekregen over een beeldscherm in hun dienstauto.

Woensdag een demonstratie.. God, wat toevallig [emoji6]

Vandaag experimentje gedaan. Ik had goedkoop via e-bay een 17"(touch)monitor gekocht, industriele uitvoering. Voordeel is dat deze vaak een hogere helderheid hebben.

Ik had al gezien dat hij via een voeding op 12 volt werkt. Op een 3200mah 3S accu kan hij een uur werken, met helderheid en contrast op 100%. Lijkt me voor nu lang genoeg, nu dus toch maar op zoek naar een omvormer van AV naar VGA.:cool:

Heeft iemand hier ooit al eens een ampere meting gedaan op de 1960kv motors van Cobra? In theorie kunnen deze tot 12A trekken. Ik vroeg me af of dit amperage ooit gehaald wordt op 5". Ik heb mijn spider hex nu op 20A ESC's gebouwd "om zeker te zijn", maar ik heb het gevoel dat dit eigenlijk niet echt nodig is..

Ik verwacht bijvoorbeeld van een Mini H op 6" bijvoorbeeld eerder problemen met 12A ESC's dan op de spider hex

Back