Allee Schlemiel kop op hoor.
Is makkelijk om achteraf op iemand anders zijn kop te schijten eh.
Zelf heb jij in uwen "god" tijd ook veel domme uitspraken en dingen gedaan hoor.
Om dan nu op iemand anders zen kop te zitten is zeer zwak.
Zou zeggen kijk eerst naar je eigen fouten en ga dan pas ziften op een ander.
Want met je onderschrift laat je duidelijk zien dat je lulletje niet zo groot is en dat je het daarmee wil compenseren. (Heb je soms zo hard die erkenning nodig , voel je je anders een klein sulletje die anders niemand te vriend kan krijgen)
Jij mag (moet) dannymetal eigenlijk zeer dankbaar zijn dat die bij jou terechtgekomen is want zonder hem was je nog altijd onbekend en onbemind al zegt dat onderding iets anders.
Ik bouwde al ruim jaren VOORDAT ik Danny kende. Danny kwam bij mij via youtube, en das al weer een heel stuk later, dat ik videos gebruikte in mijn bouwverslagen... Maakte eerst enkel foto verslagen... Ben ook begonnen met brandstof nitro wagens,toen bigscale, toen electro wagens, toen vliegtuigen, toen heli, en toen pas multicopters. Pas na een shitload aan multi's op youtube gezet te hebebn kwam Danny in beeld... Bekijk eens mijn posthistorie, met de datums erbij en dan de datum van Danny zijn eerste filmpje...Dan zie je dat jij nu de plank behoorlijk misslaat, en er van deze aanname geen hout klopt.
Ik zeg toch al in mijn stukje tekst dat ik soms niet zo slim was als mod, veel kritiek had, zowel als user en mod, en dat ik daarvan geleerd heb ? Als jij persee een tekst wil lezen zo als jij het wil lezen, dan kan ik daar weinig aan doen...
Ik vindt niet dat mijn penis lengte jouw wat aangaat, noch of ik compensatie nodig heb

Vindt het knap dat je dat vanuit daar denkt te weten

Zaken of ik veel of weinig vrienden heb , gaat je evenmin wat aan. Wat opvalt is dat dit totaal niet relevante zaken zijn, in deze discussie. Dus waarom je deze zaken erbij haalt, om je post kracht bij te zetten, ontgaat me geheel eigenlijk...
Ik heb Emil anders nog nooit als mod en als lid een racistische opmerking zien maken

Dus wat dat betreft snap ik Emil zijn punt wel een beetje
Ik ben niet beter dan wie dan ook. Ook ik maak fouten... Wie niet?
Ik mag daar toch iets van zeggen? Dat was mijn punt, niets meer niets minder inderdaad.
Vind het eigenlijk allemaal niet kunnen van wat ik hier lees over hoe iemand anders als mod was jaren geleden en dat continu naar boven haalt. Een mod zijn is een zwaardere taak dan het lijkt, want het gaat gepaard met veel kritiek en wat ik heb begrepen is emil zelf daarmee gestopt. Dan heb je vind ik geen recht om achteraf commentaar op anderen te hebben die het wel kunnen volhouden.
Dit is niet correct,
Ik moest van HOGERAF een keus maken bouwverslagen of mod zijn.... Dat ik dan zelf kies tussen deze 2 lijkt me dan toch normaal ?
Emielke deed dat vroeger soms ook zo hoor en toen hoorde ik je nie zeiken ?
Die deed zijn eigen mening ook en dan zijn "mod mening" tussen mod tags.
Dus zie niet in waarom GoD mielke dat wel mag en de geraaaar niet.
Daar heeft hij alle recht toe. En als iemand daar iets van vind heeft die ook alle recht ertoe..Zou toch jammer zijn als we alle post van jouw met
"Mielke" of
"schlemiel" "GOD mielke" "emielke" zouden verwijderen, omdat we vinden dat jij er niets van mag vinden? of dat ik me gekwetst erdoor zou voelen ? Jij
komt voor Gerard op, en das je goed recht!
Anderen zien soms weer iets in mijn verwoording.. Maar als ze het niet met jouw eens zijn?,die kaffer je af ? Mij iig wel... Vreemd, andersom doen we dat bij jouw niet.
Ik geef je gewoon de ruimte te roepen wat je vindt, (over mij, over gerard, of wie dan ook) das toch normaal op een forum ? De een doet dat wat anders dan de ander, na verloop van tijd weet je wel hoe men reageert en of er een waarde oordeel aan vast gezet kan worden..
Wel geef ik gefundamenteerd wat tegengas, iets wat ik bij jouw mis, want jij komt met mijn penis lengte op de proppen en met tekort aan vrienden, en zelf lijk je me naam vergeten te zijn, of ben je op zijn minst inconsequent ermee...
Aaaaaah goed om te horen dan

Gelijkheid voor iedereen hehe.
Toch wel ?
Zullen we nu gaan vliegen?
Sorry ga met mijn y6 bezig....
Straks major update in bouwverslag....