Multicopters subfora's of toch niet?

Wat voor verandering vind je een noodzaak?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Zie je goed.
Wat we dan onder de tweede algemeen verstaan, is ter invulling van de gebruikers..

Mag ik even een compliment geven aan de huidige opzet! De nieuwe indeling is nu veel overzichtelijker! (bouwverslagen ipv algemeen)

Dit is idd al een stuk beter
Yup....begint al vorm te krijgen. Alles blijft zoals het was, maar bepaalde zaken worden in een groep geplaatst.
Tuurlijk zijn er nog zwervende topics momenteel, maar dat zal met de tijd minder worden verwacht ik.

zo, ff de bouwverslagen gefiltert en op hun plek gezet / gehouden.

Dat onderdeel zou nu ongeveer compleet moeten zijn, de zoekmachine komt even geen bouwverslagen op andere plekken tegen..

Ik heb het nu echt eerlijk de tijd gegeven.
Maar het blijft een rommeltje.

Alles staat door elkaar. Het meeste word gewoon in het algemene forum gepost.
Het levert nu alleen maar meer klik en zoekwerk op.

Het enigste wat wel goed werk is het bouwverslagen forum.

Ik ben het daarmee eens, het is allemaal veel makkelijker om het op een pagina te hebben, naast de bouwverslagen. Vaak worden bouwverslagen ook nog heel ergens anders gepost etc.

Ik heb het nu echt eerlijk de tijd gegeven.
Maar het blijft een rommeltje.

Alles staat door elkaar. Het meeste word gewoon in het algemene forum gepost.
Het levert nu alleen maar meer klik en zoekwerk op.

Het enigste wat wel goed werk is het bouwverslagen forum.

+1 vind ik ook

Wat staat er precies door elkaar? Vind persoonlijk dat het prima overzichtelijk is. Als ik een bouwverslag wil inzien dan heb ik het zo gevonden.
Als ik fpv/video zaken wil inzien is het er ook met een klik.

Overigens als je tapatalk gebruikt en je vaak in bepaalde draadjes zit heb je helemaal geen last van meerdere keren klikken. Het lijkt me juist rommelig als alles weer bij elkaar zou komen.

Stop nu ne keer met zagen Tasz pffffffffft.
Het is goed zo het forum en werkt perfekt.
Ik vind alles terug met een muisklik en dat jij dat niet kunt tjah.........ofwel ben je te lui om 1x keer extra te klikken ofwel te dom.
Sry dat het zo bot overkomt maar t'is gewoon zo.
En als ge het nie goe vind dan bolt ge het af en gade oep een ander zagen eh.

wha hier en daar staat nog wel wat verkeerd... Maar daar ligt de taak voor ons. WIJ moeten dat rapporteren, aan de mods, door dat rode 3hoekje.. Dan word dat verplaatst , en de TS krijgt daar bericht van. Dus die weet ook dat dat ergens anders hoort...
Moet toegeven, het werkt redelijk zo... Wel vindt ik een aantal bouwverslagen geen echte bouwverslagen.. Maar dat is dan niet anders... Zal ook een persoonlijke mening zijn...

Als ik fpv/video zaken wil inzien is het er ook met een klik.

Ja als alles over fpv ook daadwerklijk in het fpv forum zou staan wel idd
Maar dat is niet het geval

Stop nu ne keer met zagen Tasz pffffffffft.
Het is goed zo het forum en werkt perfekt.
Ik vind alles terug met een muisklik en dat jij dat niet kunt tjah.........ofwel ben je te lui om 1x keer extra te klikken ofwel te dom.
Sry dat het zo bot overkomt maar t'is gewoon zo.
En als ge het nie goe vind dan bolt ge het af en gade oep een ander zagen eh.

Het werkt niet perfect en blijkbaar vinden andere dat ook.
Ik heb het belooft het de tijd te geven en dat heb ik ook gedaan.

In die tijd is er niets veranderd en iedereen blijft gewoon stug de draadjes in de verkeerde forums stoppen.

Of er zijn draadjes die in 2 verschillende forums kunnen.
FPV en electro liggen veel te dicht bij elkaar.

wha hier en daar staat nog wel wat verkeerd... Maar daar ligt de taak voor ons. WIJ moeten dat rapporteren, aan de mods, door dat rode 3hoekje.. Dan word dat verplaatst , en de TS krijgt daar bericht van. Dus die weet ook dat dat ergens anders hoort...
Moet toegeven, het werkt redelijk zo... Wel vindt ik een aantal bouwverslagen geen echte bouwverslagen.. Maar dat is dan niet anders... Zal ook een persoonlijke mening zijn...

Klopt maar dat gebeurt dus niet.
Ook nieuwe draadjes worden niet goed geplaats.
Dit systeem wekt alleen als iedereen zich er aan houd en dat gebeurt dus niet.

Back