Multiplex Blizzard

en hoe ziet het eruit al mee gevlogen??? ik heb er lang op gewacht maar het duurde mij te lang ik heb inmiddels een mounton 1600 gekocht

gr Andre

Nou ik ben nog niet helemaal klaar met bouwen. ik had er ook meteen een ff10 van futaba bij gekocht maar de ontvanger is ff te groot voor dit model en ze krijgen morgen pas een andere ontvanger binnen. dan kan ik hem afbouwen.
Alles ziet er verders goed uit net als hun andere modellen EG en Cularis. De servo aansluitingen voor de vleugel hebben ze deze keer meteen goed aangepakt en is nu keurig 1 stekkertje van mpx. ik hoop van het weekend ff te kunnen testen. zal je op de hoogte houden.

groet,

jeedee

oke ik hoop op een beetje goed weer met invliegen voor je
Let op je V staart dat hij tegenovergesteld stuurt als je rolroeren
heb het zelf verkeerd gedaan 1e keer
succes en houd ons op de hoogte

gr Andre

ik ben ook benieuwd naar de maiden want ik ben ook van plan een blizzard te gaan kopen . indien het kan of je even een filmpje van je maiden post .

ik ben helaas nog niet klaar met bouwen.
niet dat het zoveel werk is maar heb er even geen rijd voor gehad.
ik hoop hem zo snel mogelijk af te hebben en jullie een verslagje te kunnen doen.
heb ondertussen wel alles binnen dus het zal niet meer lang duren

groet

jeedee

'k Ben ook wel erg benieuwd.

Zou het een HOTliner of een WARMliner zijn?

Voor welke aandrijving ben je gegaan of word het een echte zwever?

Lekker begeleidend achtergrondmuziekje...

Vanuit de luie stoel...

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou mijne is eindelijk af. Ik heb alles opgeladen en ga proberen morgen te vliegen.
Zal jullie meteen een verslagje uitbrengen. Ik heb echter geen camera man dus een filmpje zit er niet in.

groet,

Jeedee

nou de eerste meters luchtruim zitten er op!!!
was wel ff wennen aangezien het hoogteroer erg vel is en de rolroeren wat traag (bij de basis instellingen) na dat te hebben aangepast vloog hij een stuk beter. Lekker vlot en wendbaar. verders kon ik zweven niet echt testen aangezien ik me regelaar niet had ingesteld op Brake en dus bleef me prop draaien op de wind :s

nu ff snel opladen en straks nog ff een rondje vliegen

Later vanaaf zal ik daar een stukje over zetten

groet,

Jeedee

Zo..... ondertussen me 2e accu leeg gevlogen.
Nu alle instellingen ff goed gezet en hij vloog al een stuk leuker!!!
doordat me prop nu keurig wegklapt remde het model niet af en kon hij heerlijk ook met hoge snelheid zweven. qua motor vermogen zit alles wel goed. als ik volgas geef kan ik recht omhoog gaan met een goede snelheid tot ik hem niet meer zie
Ik ben erg blij met dit leuke en betaalbare modelletje.

volgens mijn inzien een leuk model en zeker een aanrader voor de piloten die wel van spelen houden en lekker vlot vliegen.

groet,

Jeedee

welke motor gebruik je . en mogen we nog een filmpje verwachten ?

ik gebruik een Hype Al 35-1580S verder raad ik wel aan de Multiplex spinner te nemen aangezien hij anders wel erg warm word.

ik zal proberen vanaaf en anders morgen ff te filmen

groet,

Jeedee

Back