Ik heb zowel van de rolroeren als van het richtingsroer de scharnieren volledig losgesneden en met tape terg vastgezet. Scheelt een hoop qua wrijving.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PascalvO zei:De koolstof staaf wordt ook vaak vervangen door een ijzeren. Alleen denk ik dat jouw aandrijving het wel heel moeilijk krijgt.
classicracer zei:PascalvO zei:De koolstof staaf wordt ook vaak vervangen door een ijzeren. Alleen denk ik dat jouw aandrijving het wel heel moeilijk krijgt.
Pascal, niet de koolstofstaaf vervangen maar in de koolstofstaaf een draadstang m6 steken! 8)
Maarten Engelhardt zei:Ik weet dat het vlieggedrag (stijgsnelheid) sterk verbeterd, maar helaas heeft dit in het geval dat ik ken wel moeite gekost, omdat de bijgeleverde 18A regelaar het niet aan kon.
JeroendB zei:Ik heb het upgrade setje op de duitse website gevonden, het kost aardig wat centen meer dan de coenraad maar zoals ik dat hier lees moet deze duitse upgrade een goede (en betrouwbare!!) upgrade voor de easyglider zijn:
http://www.ruemo-gfk.de/index.html?elektromotoren_mpx.htm
helemaal onderaan!!
Jeroen
Rene zei:Ik las trouwens in de Modelbouw actueel dat ze de grote stukken met PU lijm lijmde (oa de romp)