Multiplex Easystar II

Voordeel, minder weerstand in zweef modus
Nadeel, ziet er lelijk uit. (persoonlijk) Kan ook wel een vaste prop op hoor...

als je een vaste prop hebt, en niet wil dat de prop te veel afremt, even een rem instellen in je regelaar :)

is dan niet helemaal gelijk aan een klapprop, maar komt in de buurt.

Besteld met 2 servo's extra en ............... al onderweg!

Is reeds gevraagd hier maar en geen antwoord zoals ik wel al dacht.
Geen flauwe kul aub, vertel dan gewoon waar je hem besteld hebt he ?

Ofwel heb je niets besteld ,ofwel heb je de gewone Easystar besteld ???

Wat een Nostalgie, dat dingetje heeft me 7 jaar geleden leren vliegen, leuk dat het blijft voortbestaan en geupgrade wordt!

Natuurlijk vind je deze zo. Dat is het probleem ook niet. Het probleem is wél dat de EZ*II nog niet uitgeleverd is en dit de aankomende twee weken ook nog niet wordt. Daarom de vraag hoe het mogelijk is dat deze naar je onderweg is. Dat je 'm besteld hebt kan best, onderweg is domweg nog niet mogelijk.

Bingo en die extra servo's zijn inmiddels gearriveerd.
Levering begin dec.! Nog een paar nachtjes slapen dus.

Nog niks gehoord, ik krijg een email zodra 'ie beschikbaar is. Kan natuurlijk zijn dat er veel vooraanmeldingen zijn en losse verkoop moet wachten.

Quartel wist te vertellen, dat ze via hun eind februari leverbaar zullen zijn. Prijs kon hij mij nog niet vertellen, maar zal duurder zijn als de 'oude' easystar.

De kans dat 'ie via internet INCLUSIEF verzendkosten goedkoper is dan bij Q in de winkel is ongeveer... 98%. Stelletje afzetters.

En waarom in vredesnaam pas eind februari? Tenzij ze het (hoogst waarschijnlijk) vertikken om de oude exemplaren af te prijzen en dus die eerst kwijt moeten...

Back