Jep dat klopt inderdaad. Alleen ga ik dus geen oud exemplaar meer aanschaffen, de verwijderbare elevator is toch wel erg prettig. Scheelt een hoop ellende op vakantie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ismo? Wat is dat?
Voor de EZ maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat voor servo's je erin drukt. Als ze goedkoop zijn (meestal zijn dat natuurlijk niet de allerbeste servo's, maar dat snap je zelf neem ik aan ook wel, een mercedes kost ook meer dan een daihatsu) en ze passen erin is het voldoende. De HTX900 van united hobbies (of een europese variant) voldoet al prima!
Natuurlijk zijn er duurdere servo's, maar waarom zou je dat willen? Ze zijn meer dan sterk genoeg en van de 30+ HTX900's die ik in gebruik heb heeft het er pas één het begeven (en dat na een crash waarbij het toestel op het stuurvlak neerkwam) en voor drie dollar is dat ook niet echt het probleem.
Wil je "betere kwaliteit" (want wat is kwaliteit, alles komt tegenwoordig uit china) dan moet je daarvoor dieper in de knip. Dan kun je bijvoorbeeld de originele MPX servo's erin zetten (kosten alleen wel twee tientjes per stuk!).
Wel hoor, maar ik ben bang dat ze duurder aan verzenden zijn dan de kosten van de servo's zelf.. Als je het aandurft voor twee euro porto op een enveloppe (bubblewrap) wil ik je er wel twee opsturen voor 6 euro inclusief verzenden..
Aerobertics heeft deze nu ook, prijs is 64.90. Is overigens wel een nette prijs voor deze nieuwe EZ. Lijkt me een ideaal vakantie vliegertjeShipping in 1-3 days
=> Aerobertics.be - Product Detail Planes - Multiplex
Aerobertics heeft deze nu ook, prijs is 64.90. Is overigens wel een nette prijs voor deze nieuwe EZ. Lijkt me een ideaal vakantie vliegertjeShipping in 1-3 days
=> Aerobertics.be - Product Detail Planes - Multiplex