multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had het al veranderd. ik had het al door. iniedergeval bedankt voor de tip. ook handig voor anderen die dit gaan doen.

met rolroeren en 480 op 3s is het een leuk kistje, ik heb er nu nog een standaard 400 in zitten op 8 cellen. binnenkort ff kijken of de portomonnee een 480 aan kan.

NoNo123@ Hoe gek kan je het maken ,maar mijn complimenten het is een mooie kerstboom-easystar geworden TOPPIE ,vraagje hebben mensen je al gezegd dat ze een vliegende schotel hebben gezien?? lol Groeten HG

bah wat gemeen!!!!!!
aalie!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
bah wat gemeen!!!!!!
aalie!!!!!

Hij probeert je denk ik duidelijk te maken dat je denk ik praat over dingen waarvan niks waar is.

De Easystar is een écht model vliegtuig met servo's en een ontvanger enzo. De X-twin modellen (waaronder die air acrobat die jij volgens mij noemde) zijn echt speelgoed en is totaal niet te vergelijken met een easystar qua qualiteid en prijs.

Als je echt met modelvliegen wilt beginnen ga dan naar een vliegclub in de buurt en koop een easystar of een minimag of een andere trainer. Op de vliegclub leren ze je vliegen, en dan beleef je pas écht deze hobbie!

@ Robert, veel succes met de re-maiden (of als je die al hebt gehad hoe beviel het?).

vanmiddag ff met de rolroeren gevlogen. wat mij betreft wel gelukt. voor mijn gevoel reageert de EZ en stuk sneller dan alleen het richtingsroer. beide samen en nog sneller. ik probeeer binnenkort ff een filmpje te schieten.

maiden

Ziezo de maiden hebben wij achter de rug ,hij vloog perfect ,ik moet zeggen de perfecte beginners kist ,uiteraard ging niet alles vlekkeloos ,problemen met de motor storing bij te veel gas werd hij onbestuurbaar ,toch maar een ontstoring setje op de motor monteren en de bedrading omleggen.
Maar verder ging het goed voor een eerste keer ,alleen jammer dat er zo veel bomen stonden ,het gevolg was dat hij 1 avond heeft gecampeerd in het bos ,de volgende dag een lange hengel geregeld en hem voorzichtig uit de bomen gehengeld ,schade 0,0 op een butsje in de vleugel na ,van het weekende de modificaties doen ,en de volgende week opnieuw proberen Jahoe het is absoluut een blijvertje we gaan hier absoluut me door. Iedereen alvast bedankt voor alle hulp. De groeten van een hoofdgup met zijn hoofd in de wolken.

sorry hoor igortje maar ik heb toevalig ook een cessna 182 staan
OH
hahaha

en die X twins zijn ook bijna net zo goed man EN ZE HEBBEN OOK EENHOOGTE ROER richting dan met de twee motoren maar verder
dus zon stom ding is het nie

.......en die X twins zijn ook bijna net zo goed man EN ZE HEBBEN OOK EENHOOGTE ROER richting dan met de twee motoren maar verder
dus zon stom ding is het nie

Ze zijn niet bijna even goed, de x-twin blijft speelgoed en zo lang het in een speelgoed zaak te koop is vind ik het geen modelbouw. Bij modelbouw kan je meestal 90% of meer vervangen, en bij een easy star kan je je eigen electronica uitkiezen en als je romp naar de mallemoeren is dan kan je een nieuwe bestellen en bij de x-twin zou dat niet kunnen (oke oke misschien niet het beste voorbeeld omdat je niet zomaar de romp van een x-twin kapot vliegt, en het kan wel met de easy blijkt uit mijn ervaring) en zo kan je wel even door gaan.

grz

Freek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back