Multiplex Funjet: Nu ook "bouwverslag"

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat als mijn eigen picojetje zn laatste landing maakt, dat ik hem vervang met deze.

Hij komt spierwit uit de doos, dus je kunt lekker je gang gaan met kleurtjes, want waarschijnlijk is dat spul heerlijk te spuiten. Als et etzelfde schuim is als mijn MPX spacescooter, dan kun je dr simpelweg met Tamiya spuitlak op gaan zitten. :P

Mischien mijn ouwe picojetje maar met een eerwaardig pensioen doen, ipv wachten op de eerste beste doodsmak? :lol:

1139223665214213.jpg

60 euro vind ik anders best meevallen. :P

En et leuke is idd dat multiplex foam gewoon spuitverf (Tamiya lexaan verf) accepteerd. Dus zon maagdelijk witte funjet heb je natuurlijk met gemak mooi gespoten. :P

't valt ook wel mee, maar eerst was 'ie dus 5 tientjes

lijkt me echt een perfecte kist om standaard in je kofferbak te hebben liggen; moet ook goed kunnen vliegen met een beetje wind

maarreee... wat denk jij van zo'n kleine Typhoon op zo'n kistje?

De vermelde prop in de adv. is een 5,5 * 4,3 Multiplex. Wordt daar de vaak door hun toegepaste Gunther mee bedoelt? Of zijn ze er nu achter dat de Graupner 5,5 * 4,3 het (mischien nog wel) beter doet!

Gr.A.

Ow, dus hij is duurder geworden, das minder. :P

Voor standaard in je kofferbak vind ik em wat groot. Maar alsie enigzins vliegt als mijn picojetje, dan issie gek op wind. :P

Wat jouw motortje dr mee kan doen weet ik niet, ik ken de specs van die motor niet.

Mijn ouwe picotje vind ik een vrij lompe vleugel, maar hij vliegt gewoon heerlijk. :P Helaas is mijn picojet niet meer moeders mooiste, en je kunt erop wachten dattie (nog) een keer uit elkaar valt en niet meer te maken is. Dus dan is zon funjetje in het vooruitzicht toch weer leuk. :P Ik vraag me af wat het vleugelprofiel is en wattie weegt, vergeleken met de picojet. Dunner en lichter betekend wellicht beter vliegen met n fietsbelletje. :P

is een fietsbelletje niet een beetje te laagtoerig voor zo'n snel kistje?
ik merk met die nieuwe accu in de Decathlon nu wel pas hoe lekker die fietsbel trekt met een 8x4-prop

ik neem er 1 nee vanuit dortmund ;) Heb nog een werkeloze 16/15/3 liggen en dan heeft mijn picojet een klein broertje erbij :) Eens kijken of deze net zo goed vliegt...

ZamBeZi: Moah, het geeft geen "mega" toestanden, maar et vliegt lekker op een 7x5 propellor. Binnenkort eens kijken wattie doet met een 6x5.5. Warm wordt ie iig niet, dus et zal allemaal wel goed zijn. :D Hij vliegt nogsteeds bijna n kwartier op mijn 2200 packs, dus et amperage zal wel meevallen.

Bovendien is een pico eigenlijk niet echt gemaakt op snelheid, door dat fatsige wing profiel, dus dr zit een limit aan zn snelheid. Daarom hoop ik dat die funjet wat dunner is.

Tadango: Klein broertje? Ik dacht dattie even groot was?

Ik ga er me ook eentje aanschaffen in Dortmund.
Ik heb deze motor gevonden op Kapaza!

Motor:DF400
150 watt
max stroom:15A
gewicht: 41gr
3000 rpm/volt.

Kent iemand deze motor?

Ik zou hem graag gebruiken voor de Funjet. Zou dit lukken?

Amai,wie zou er een Funjet kopen in Dortmund???????
Ikke,en samen met mij nog vele anderen,lekker niet dus.
Hij is pas eind april verkrijgbaar en als het effe kan,op voorhand bestellen want ze gaan de vraag niet kunnen bijhouden.( goeie raad van een Multiplexmedewerker in Dortmund)
Anders zou je wel eens lang kunnen wachten op die Funjet.

Die fun jet leek me trouwens nogal klein daar op die beurs. :S Of et is die grote hal, ik weet t niet, maar et leek net of mijn picojet wat groter is.

Er hing een picojet naast(buitenkant van de stand van Multiplex,er waren 2 Funjets)
Of was het een microjet????????????

Nope... ik heb een projeti meegenomen ipv een funjet.... en ik denk dat ik daar geen spijt van ga krijgen :) Ik wou anders de vortex van protech maar die was nergens te vinden :(

Back