Och, niet denken maar doen, dat wordt me zo langsamerhand aangepraat hier op dit forum.
Alsie maar niet teveel moeite heeft met hoogte maken ben ik gelukkig.

Alsie in n paar seconden een metertje of 100 omhoog is, kun je al aardig gek doen met n goeie duik.
En dattie lak heeft aan wind, was me met die 480 motor al opgevallen. Sterker nog, hij vliegt zelfs beter.

Vooral het oplaten is makkelijker. Zonder wind is et geheid iedere start een metertje grasmaaien. :lol:
De mijne is in 2 plaatsen compleet afgebroken (lengte EN breedte.) En dat heb ik op een nogal brutale manier weer aan elkaar gefreumeld.

De cockpit zit weer aan de wing met zonbeetje 4 a 5mm. aan epoxy.

De kap is door de klap ook zo krom gegaan dat je dr bijna n vinger tussen kunt stoppen als ie "dicht" is. Ik zit er zelfs aan te denken om er een of andere stiek omheen te doen, of gewoon de inwendige elastiek houder naar et midden op te schuiven, achter de lipo accu, zodattie em in et midden een beetje in et fatsoen trekt.

De onderste helft van de romp ga ik denk ik even opschuren en dan coveren met een beetje zagi tape.

Dan ziettie dr wel weer representatief uit, en kan die weer tegen schuurende landingen.
Ps.
Ik zal kijken of ik em gefilmd kan krijgen (mijn 50+ vader met digitale cam... :roll

. Dan weten jullie ook wat je dr aan hebt met n fietsbel dr op.