MVB aanpassingen 2009

Hallo allen,

Vandaag de wijzigingen afgemaakt waar we vorige week aan begonnen waren.
Het ligt er weer super bij en de eerste meters zijn gereden.
Het weer was ook prima om de off-road vaardigheden weer wat te verfijnen.
Eindelijk kunnen we weer buiten spelen!

Mzl

Hans

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Hans.
Kan niet wachten om weer te rijden.
Ik zit alleen nog in het gips:mad:

Groeten Jesper

We zullen een hoekje vrijmaken voor Bruno's panache :-)

Goed te horen dat jullie enthousiast zijn! Dan doen we het niet voor niks

M

extra fototjes plus textuele verklaring

Hallo allen,

nog wat foto's en een kleine verklaring links en rechts.
Op onderstaande foto is het niet heel goed te zien maar bij het ingaan van de chicane ligt een drempeltje om het nog wat lastiger te maken, erg leuk om te rijden vindt ik zelf.

Op onderstaande foto is goed te zien dat de 3 hobbels voor de rijdersstelling zijn verwijderd, dit is nu dus een recht stuk geworden met een knijpende bocht aan het einde.
Dit hebben we eind vorig jaar al veranderd.

De schans die nu voor Bertha ligt is een snelle vlakke sprong met daarna een klein knikje.
je komt nu dus als alles goed gegaan is met een noodgang op Bertha af, erg spannend.
De schans zelf is een metalen raamwerk met daarop trespa. Deze is na het ingraven bedekt met tapijt, de afsprong zal dus nooit verrassen (met dank aan Michael).
Deze lag eerst in het hoog laag stuk maar daar is hij verwijderd en die leegte is opgevuld met aarde zodat de auto's goed zichtbaar blijven
Al met al vinden we het zelf geslaagde ingrepen.
We hopen velen van jullie dan ook snel een keer te zien om jullie oordeel te vellen.

Groeten

Hans

Laatst bewerkt:
ja da ziet er al meer terug uit zoals het heeeeel oude dat ik als laatste gekend heb .
mis alleen nog een panache echte rechte lijn .
maar dit ziet er al heel veel meer bevredigend uit dan daar waar ik vorig jaar op gereden heb.
dus ga zeker een van de komende weken tijd maken om te komen testen.

als ik van de week vroeg en in de buurt ben en als het droog is, ga ik ff proefrijden.
ff het baantje checken met de stock slash.

ziet er in ieder geval goed uit mannen.

ik ben de 15 de aanwezig. ( om te kijken)
wanneer is er weer dinsdagavond rijden??

gr. marc

MVB

Hallo allen,

Ik heb alleen de foto's geplaatst voor de goede orde,
de veranderingen zijn tot stand gekomen dankzij de inzet van de halve vereniging.
Michael is de architect geweest van het geheel.
De baan zal nu ook wat beter begaanbaar zijn voor de rally jongens.
Nu ik er over nadenk, het zal voor het eerst zijn dat ze op een baan rijden zonder vorst
in de grond!
Ik ben benieuwd hoeveel mensen we dit jaar gaan zien met een Slash/SC10 komend seizoen.

Groeten

Hans

Tja, De Slash/SC10 cup. Gaat die daadwerkelijk komen dan?

Erbi/Somerwill hebben al diverse malen gepeilt of hier animo voor is.
Als we (op dit forum) de topic over deze evt nieuwe klasse als graadmeter moeten gebruiken, is er nog weinig animo. Maar dat zegt natuurlijk niets. Jullie horen bij MVB waarschijnlijk veel meer geluiden;)

Ik ben er in ieder geval voor in. Nogmaals..wil aankomend weekend als Newbie in het daadwerkelijke circuit rijden eens langskomen. Om te rijden, maar ook om verder kennis te maken met de club.

Kan dit zomaar?

On topic: Vind het een mooie baan. Lekker of road! is er een plattegrond om zicht te krijgen op het geheel het?

Groeten,

Rinaldo

kennis maken

Hallo allen en met name Rinaldo,

Tuurlijk kun je kosteloos en vrijblijvend kennis komen maken en komen rijden.
Kom lekker langs en vergeet je lader niet.
Als we je elke week gaan zien zullen we wel een keer vragen of je lid wilt worden.
Ik heb geloof ik nergens een goede overzichtsfoto van ons circuit.

Tot binnenkort

Groeten

Hans

waar is deze baan ergens? (gezien RCW wil komen kijken denk ik dat deze ergens in het westen is, klopt? (aan de andere kant van het land dus voor mij! :o )

ziet er in ieder geval super uit! als ik eens in de buurt ben kom ik zeker eens kijken! :)

Ik weet trouwens niet of het aan mij ligt. Maar ik krijg jullie site niet geopend. Kan dat kloppen?

Wilde even kijken of ik in het weekend niet voor een gesloten deur kom te staan, en het adres even checken.;)

@Klamath: Bergschenhoek bij Rotterdam.

Back