MVB aanpassingen 2009

De meesten komen wel tot rust als ze het een rondje geprobeerd hebben Coop ;-) Het valt meestal dan ook vies tegen om ineens over een circuit te moeten rijden met hobbels, heuvels en schansen.

Een Revo zou best kunnen, inderdaad wel met het vermogen flink geknepen anders is het in het begin geen doen.

Gr,
Michael

Vandaar dat ik ook al zei 4S, throttle curve aanpassen en goede linker vinger. Met die drie zaken kun je de auto zo snel of langzaam als je zelf wilt laten gaan. Power is er, wanneer 100% unlocked, veel te veel, maar wanneer je dit halveert of zelfs meer dan zou er toch weinig aan de hand hoeven te zijn toch ??

Wist niet dat die baan 1/10 was :)

Vandaar dat ik ook al zei 4S, throttle curve aanpassen en goede linker vinger. Met die drie zaken kun je de auto zo snel of langzaam als je zelf wilt laten gaan. Power is er, wanneer 100% unlocked, veel te veel, maar wanneer je dit halveert of zelfs meer dan zou er toch weinig aan de hand hoeven te zijn toch ??

Wist niet dat die baan 1/10 was :)

Kom je ons later vertellen hoe het gegaan is ? :)

Theoretisch gezien:
Minder baloonen -> vlakkere band -> meer wrijving -> meer grip

Dus ja, minder baloonen zorgt voor meer grip. Ik lees op het Traxxas forum dat de Bowties veel worden gebruikt voor op tracks (zandlaagje) te rijden.

De clubwedstrijden bij ons zijn zeer gemoedelijk. Dat geldt overigens voor heel het elektro off-road gebeuren. Ook bij de andere elektro off-road verenigingen en op de BNK's is de sfeer gewoon uitstekend!

Uiteraard is er op een wedstrijd wat discipline nodig om op een goede manier een wedstrijd te kunnen rijden. Denk aan op tijd inschrijven (of aangeven dat je komt via bv. de mail), baanzetten, op tijd aan de start verschijnen e.d. Verder zal je in het begin nog wat geholpen worden door de andere rijders en de wedstrijdleiding.

Op MVB organiseren we alleen maar races die voor onszelf ook leuk zijn! Het niveau is zeer behoorlijk maar dat gaat niet ten kosten van de sfeer!

Kortom: Iedereen is welkom om het eens zelf van dichtbij mee te maken!

Gr,
M

Back