MVB short course shoot-out 2011

Heeft er mog iemand een 2wd SC TRuck te leen? Lkt me wel grappig om daar ook eens een wedstrijdje mee te rijden.

Lijkt me leuk, ik heb nog een extra ontvanger voor mijn zender, zetten we die d'r in en gaan. Hoef ik alleen transponders te wisselen.
Oh ja, wat stekkers zitten er aan de esc? Moet ik voor die tijd ook nog een verloopje naar mijn trx stekkers maken.

Maareh, ik zie jou nogniet bij de inschrijvingen staan ;-)

er zit een traxxas stekker aan en geloof me maar ik doe mee ;)
mischien dat we morgen even langs komen op mvb,want een dagje rijden is zeker niet verkeerd.
ik neem aan dat er morgen niks te doen is,zodat je daar vrij kan rijden.

er is morgen gewoon vrij rijden, geen wedstrijden op MVB.

erg leuk dat men elkaar SC auto's wil uitlenen.

wij spelen bij MVB ook met dit idee, om SC auto's die over zijn uit te lenen aan andere rijders, zodat hun ook eens aan het SC gebreuren kunnen proeven

zelf heb ik ook nog een complete slash 4x4 incl alle electronica en TX/RX behalve een transponder. Mijn slash zal ik ook uitlenen aan een ander.

mijn 2wd slash loopt weer soepel:D
wil alleen wel even weten hoeveel kogeltjes in een wiellager zitten?

het is voor mij een leuke wagen alleen op het circuit krijg ik hem de bocht niet door zodoende dat ik er geen wedstrijd mee ga rijden.
ik rij er alleen maar mee als me 4wd moet afkoelen.
zal hem morgen ook wel meenemen.

maar als bricks hem wil lenen voor de schootout,leuk zelfs dan kan ik ondertussen mischien een foto schieten als ik niet hoef baaninzetten.

vandaag heerlijk gereden bij mvb.
lekker druk,een mooie baan die flink wat te bieden heeft.
en bricks me 2wd loopt daar redelijk lekker over de baan heen dus die staat voor je klaar bij de schootout.
dat was een goed idee robin om daar een dagje te gaan trainen.
weer veel gezien wat geleerd en voornamelijk veel lol gehad.

zeker weten lekker op klei das in mijn beleving toch de mooiste ondergrond samen met de zandbak in de manege.
als goed is komen we de 17e weer een dagje meerijden.

die banden van robin waren echt kaal, dat kan echt niet hoor. die moet straks weer opnieuw leren rijden. :p

ik zou dat niet kunnen .
ik vind rubber echt 1 van de belangrijkste dingen, zodra ik merk dat mijn banden grip beginnen te verliezen vanwege slijtage dan zet ik er een nieuw setje onder.

Als jij de banden die jij niet meer rijwaardig meer vind nu eens mooi opstuurt naar mijn adres heb ik nog voor de komende 10 jaar goede banden om wedstrijden mee te rijden ;) Ik had meer dan voldoende grip vond ik eigenlijk...of vond jij het eruit zien als glijen en glibberen hoe ik over de baan ging?

Die jij hebt gezien waren zelfs nog goede banden! Die heb ik ff van Jos geleend. Die ik ff in je handen heb gedrukt.....die zij pas ernstig....daar heb ik afgelopen jaar mee gereden en zo zijn ze al een maandje ofzo haha

Laatst bewerkt:
Als jij de banden die jij niet meer rijwaardig meer vind nu eens mooi opstuurt naar mijn adres heb ik nog voor de komende 10 jaar goede banden om wedstrijden mee te rijden ;) Ik had meer dan voldoende grip vond ik eigenlijk...of vond jij het eruit zien als glijen en glibberen hoe ik over de baan ging?

Die jij hebt gezien waren zelfs nog goede banden! Die heb ik ff van Jos geleend. Die ik ff in je handen heb gedrukt.....die zij pas ernstig....daar heb ik afgelopen jaar mee gereden en zo zijn ze al een maandje ofzo haha

echt ongelofelijk, zou verboden moeten worden. zelfs een F1 pirelli heeft meer profiel.

;)

hahaha....en toch rijdt het wel hoor :) Zette er best een leuke rondetijd mee neer op vlijmen in de kwalificaties bij de laatste clubrace....

Laatst bewerkt:
Back