MVB short course shoot-out 2011

de eerste kwalificatie word een rollende start achter de pacecar..

vandaag een poging gedaan een blue groove neer te leggen .. deels gelukt :D

baan is goed hard, droog en stoffig.

voor iedereen nogmaals neem een tafeltje mee

hehe eindelijk een baan voor mijn banden, droog houden daar!! :)

trouwens dat bleu groove, betekend dat gewoon droog en hard gereden klei?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo net thuis! De baan was lekker van daag moest een beetje wennen aan het stof maar na een tijdje ging het wel.

Tot morgen allemaal en o ja neem een tafeltje mee :rolling:

Vermoedelijk wel, want er is geen wedstrijd. De baan is "vrij" toegankelijk. Maar er zijn misschien geen voorzieningen als stroom en snacks beschikbaar. Misschien krijg je meer reactie @Mvbracing.nl?

het zal zondag niet heel druk zijn op de club. er is namelijk ook een BNK wedstrijd in vlijmen. dus alle ruimte om eens lekker "vrij" te rijden

c3f01040-a147-a375.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Net thuis en gegeten. Was een ZEER geslaagde dag, volgend jaar weer wat mij betreft. En ben niet eens laatste geworden :banana:.

Leo bedankt voor het lenen van de wielssleutel en Danny bedankt voor de handdoek.

ook namens de organisatie. iedereen die er vandaag was. enorm bedankt voor deze super gezellige en zeer geslaagde dag.

we hadden een voor nederlandse begrippen een zeer groot deelnemersveld. dik 60 ingeschreven short course trucks. volgens mij nog nooit eerder gebeurd hier in de lage landen

en overal werd er netjes gereden, ook het wisselen van heats verliep vlotjes. baanzetten was ook geen probleem. alles is zeer soepel verlopen.

wat ons betreft zeker een herhaling waard.

en voor diegene die morgen nog op de baan zijn. geniet van de blue groove die er nu ligt. ;)

zo nu is het wachten op de diverse filmpjes en foto's

Idd, alles is soepel verlopen.
Moet toch ook even de hamburgers aanprijzen :)!

Die zijn lekker!!!

Zo net de SK kaart in de pc geprikt en zie 571 foto's te voorschijn komen! Ik ga zo een selectie uploaden mocht je Short Course er niet tussen zitten, kan je een pb sturen en vertellen welke kap/auto van jou is dan stuur ik ze door.

Ook 12 HD filmpjes gemaakt die knal ik later op youtube!

Steef bedankt voor het lenen van de Sony Nex 'mex met een nex'

Edit: Foto's staan erop http://photobucket.com/MBVSCShootOut

DSC00988Small.jpg

DSC01005Small.jpg

DSC01344Small.jpg

DSC01307Small.jpg

DSC01292Small.jpg

DSC01294Small.jpg

DSC01295Small.jpg

DSC01268Small.jpg

DSC01235Small.jpg

DSC01236Small.jpg

DSC01233Small.jpg

DSC01232Small.jpg

DSC01186Small.jpg

DSC01042Small.jpg

DSC01013Small.jpg

DSC00961Small.jpg

DSC00984Small.jpg

DSC00951Small.jpg

DSC00981Small.jpg

DSC01042Small.jpg

DSC01103Small.jpg

DSC01091Small.jpg

DSC00982Small.jpg

DSC01224Small.jpg

Dat ziet er uit al een gezellig dagje mannen! Jammer dat ik niet kon komen kijken (papdag) Misschien volgend jaar. Heb ik nog een jaar de tijd om te leren rijden hehe. (en een 2S lipo te kopen)

Back