mvc de vrije vogels

Ik had op een gegeven moment het zweefvliegen ontdekt en heb me daar voor 100% op gestort. Begin wel te twijfelen of ik weer eens wat ga bouwen maar denk niet dat ik dan lid word van een club. Ik woon aan de rand van de polder dus kan eventueel zo een weiland in duiken..

Vlieg jij wel eens in de polder? zoals ik zei ik vlieg op dit moment met mijn honeybee king 2 heli in mijn achtertuin, gaat opzich prima kwa ruimte hoewel ik wel een keer een weiland in wil voor wat meer ruimte.

Alleen zo jammer dat wanneer je in de polder vliegt, of in je achtertuin en je hebt in de buurt een vliegveldje liggen.. Toch enigzins storingsgevoelig dit spul.

Van hoe laat, tot hoe laat hebben ze eigenlijk clubavond? En kan iemand mij een pm sturen met het exacte adres misschien? (of heb ik scheel zitten kijken en staat het gewoon op hun website? :)

spyker je hebt pm

aschaake ik heb het adres maarde tom tom kent het niet? hij zegt dat dat in bildhoven ligt? ik snap de route beschrijving niet echt die ze me hebben gestuurd kan jij het me beter beschrijven

Laatst bewerkt:
spyker je hebt pm

aschaake ik heb het adres maarde tom tom kent het niet? hij zegt dat dat in bildhoven ligt? ik snap de route beschrijving niet echt die ze me hebben gestuurd kan jij het me beter beschrijven

ik heb het met tomtom gereden. moest soest opgeven voordat hij de weg kende.

@aschaake:

Bedankt voor de tijdsaanduiding. Ik zie je morgen :)

@The mechanic:

gehad, en ik zie dat het in mijn TomTom wel goed aangegeven wordt (versie 7.5 op de PDA *kuch*)..

Ik heb je telefoonnummer. Dus mocht ik het niet kunnen vinden, dan bel ik je wel even. Denk er even na 8 uur te zijn.

PS: hoe kan ik jullie herkennen? (wel leuk om te weten wie wie is hier op het forum, als je men in levende lijve kunt ontmoeten :) ). Ik ben de jongen die zijn vriendin mee heeft haha.

Mochten er meer zijn met een vriendin (wie neemt nu zijn vriendin mee??) dan heb ik een Rammstein trui aan :D

Anyway, zonder gekkigheid.. tot vanaaf! Gezellig.

leugeraar je hadt geen ramstein trui aan

mare dat was gezzelig zit nu alleen wel in de zenuwen voor mijn zender :(
zucht zo oldskool wat dat betreft

ook jammer dat je trothle niet links mag trouwens voor jou dan

Nou wat betreft gas links. Zo heb ik leren vliegen en ik ga mij niet aanpassen voor een club. Dus ik hoop dat zij er niet al te moeilijk over zullen doen.

En ja, de Rammstein trui stonk wat naar rook. Dus had voor mijn XS4ALL trui gekozen ;)

Gr
Spijker46

Ik denk dat ik binnenkort ook eens ga kijken bij een vereniging elders, waar het minder gesteld is met zoveeel regeltjes als bij de vrije vogels. Ik schrok daar best wel van.

Ik bedoel. Menig club heeft zoiets van:

Kun je vliegen? Laat maar eens zien dan.. Oftewel, je hebt je eigen spullen bij je, je start je kist (op jouw manier) en je vliegt er een paar rondjes mee (of je geeft een showtje weg :) ).

Wat ik gisteravond begrepen heb is dat ik lid wordt, me inschrijf voor lessen (waarom??) en ik achter in de rij geplaatst wordt, waardoor ik het risico loop dat ik pas in mei ofzo (afhankelijk natuurlijk van de andere lessers) een keer kan tonen met een kist van de club, waarbij zij met andere stick modus vliegen dan ik, kan laten zien dat ik vlieg.. En ik dan nog eens een examen moet gaan afleggen..

Kwam bij mij een beetje koud over gisteravond. Nog afgezien van het feit dat de verwarmin het daar binnen niet deed (damn! was echt brr brr koud) :)

Verder snap ik de regels wel die zij stellen, want het minste of geringste kan hun hun veld kosten (vliegen op defensie grond). Maar dan nog. Ik zit denk ik liever bij mensen die het wat minder stellen met dat soort regels en het meer zien als een leuk tijd verdrijf na een week lang werken.

Gr
Spijker46

Mja, wel waar...ik hik ook nog een beetje op tegen het stick mode verhaal. Ik ben gas links gewend en dus is omschakelen voor mij niet handig. Zeker ook omdat ik de heli's zo vlieg.

Ik ga ook eens bij mvca informeren.

tsja voor mij maakt het niet uit ik ben wel links gewend maar kan zo omschakelen

mare spijker als ik het goed begreep gingen ze voor jou gewoon een keer met jou alleen naar het veld. Zodat je kan laten zien dat je kan vliegen. En daarna als ze overtuigd waren mocht je meteen afvliegen toch? en je certificaat halen

ze zeiden juist dat het gekkenwerk zou zijn om jou op de wachtlijst te plaatsen:D (je pikt dan iemand anders zijn plek in namenlijk voor niets)

@ spijker enne dan gaan wij toch lekker de boel daar vernieuwen hup jij links ik digitaal en op eigen risico ( weet niet welk risico er meer is of jij nou k.o gaat en je kist chrasht en of jij nou k.o gaat en je kist chrasht terwijl zij de controller heben overgenomen het blijft jouw risico toch?)

en anders ben ik daar de enige boven de twintig en onder de dertig hup kom dan gaan we daar gewoon samen heen

enne sorry je kist start je gewoon niet met je vingers! dat is gewoon net zoiets als nooit schakelen onder spanning en je stanlymes altijd van je afsnijden vind ik dan dat is je eigen veiligheid man

@The mechanic:

Sorry, maar ik laat mij niet zo snel overhalen ;-) Ik ga liever nog even rond kijken. Ik kan MVC Midden Nederland (Utrecht) nog eens bezoeken en anders Almere. Er is meer dan alleen 1 club ;-)

En je red het prima hoor, in je eentje onder de 30 :P

En wat dat starten van de motor betreft. Ik start mijn motor vrijwel altijd met een stokkie en als die even niet voor handen is de hand. Geen enkel probleem. Sterker nog, ik start liever een motor met de hand, dan met een start motor. Zonde van je brandstof motor..

Maar goed, ik ben er nog niet over uit. Ik denk er nog over na. Ik zeg geen nee, maar ook zeker nog geen ja. Daarom heb ik mij gister ook nog niet ingeschreven. Ik kijk liever nog even wat rond.

Gr
Spijker46

Back