jammer leek me wel leuk zo samen Maar ja wie weet kom je toch nog, want om nou elke keer helemaal naar almere te rijden of naar midden nederland bij de a12 is nou ook weer niks kan je vrijdags zeker wel vergeten file!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga liever nog even rond kijken. Ik kan MVC Midden Nederland (Utrecht) nog eens bezoeken en anders Almere. Er is meer dan alleen 1 club ;-)
Almere geen probleen met stick mode!
Wat een gezeik zo'n club die je verplicht een bepaalde stick mode te vliegen.
Zou meteen van directie moeten verwisselen.
Kunnen ze beter in facaliteiten voorzien om met een buddy systeem te werken, daar maakt dat helemaal niet uit.
Nou ja, blij dat ik niet bij die club moet vliegen...
enne ze zoeken een voorzitter!
die word ik gewoon en hup een frisse wind![]()
zoo gisteren weer geweest en ik weet nu weer meer
die zender is niet toegestaan omdat het een 2,4 ghz is die op 100 miliwat uitzend,
en omdat zij bang zijn dat in geval van een ongeluk de knmvl niet vergoed. Omdat deze zender nog niet helemaal legaal is
pas in mei word er een officiele beslissing genom zucht door de europese unie en pas dan keuren zij hem ook goed
dubbel zucht
wat is niet ver? ik rij door de week al meer dan 700 km en ik wil dus rijden in het weekend beperken half uurtje is echt de max voor mij
mhh zal eroverdenken
zoo gisteren weer geweest en ik weet nu weer meer
die zender is niet toegestaan omdat het een 2,4 ghz is die op 100 miliwat uitzend,
en omdat zij bang zijn dat in geval van een ongeluk de knmvl niet vergoed. Omdat deze zender nog niet helemaal legaal is
pas in mei word er een officiele beslissing genom zucht door de europese unie en pas dan keuren zij hem ook goed
dubbel zucht
@spijker jij mag gewoon stickmode 2 afvliegen wel op eigen risico